Kauheen kalliita noi syyhylääkkeet!
Toista kertaa elämässäni mulla on syyhy ja en voi kuin kauhistella taas kuinka kallista sen hoitaminen on! Valitsin tablettihoidon ja hintaa pillereille tuli noin 60€!
Osaako joku muuten kertoa, että vaihdanko lakanat tänään vai huomenna, jos otan tabletit nyt? Nehän ei varmaan ihan heti ala vaikuttaa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Erottaako syyhyn näppylät aurinkoihottumasta?
Kutiseeko aurinkoihottuma? Mulla ainakin tuli näppyjä nyt syyhyssä myös paikkoihin, jotka ei oo saanu aurinkoa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutiseeko aurinkoihottuma? Mulla ainakin tuli näppyjä nyt syyhyssä myös paikkoihin, jotka ei oo saanu aurinkoa. Ap
Mulla on vain kyynärvarsissa ja kaulalla mihin on aurinko osunut. Mutta meillä on tuttavaperheessä ollut syyhyä ja olen altistunut tartunnalle. aurinkoihottuman yksi oire tosiaan kanssa on kutina.
Eikö yleensä tablettihoidon kanssa ole myös se apteekista saatava voide? Tuttava perheessä oli voide ja tabletit kaikilla. Muistaakseni illalla suihkun jälkeen levittivät voiteen ja nukkumaan. Aamulla herätessä heti lakanoiden vaihto ja suihkuun. Tabletit ottivat kaiketi päivällä jo lääkärissä.
Sitten 1-2vkon jälkeen sama rumba.
"vaatteiden/tekstiilien vaihto tulisi tehdä (ainakin) lääkkeen levityksen / sisäisen lääkkeen nauttimisen jälkeisenä päivänä."
Tällaisen tiedon löysin liittyen petivaatteisiin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö yleensä tablettihoidon kanssa ole myös se apteekista saatava voide? Tuttava perheessä oli voide ja tabletit kaikilla. Muistaakseni illalla suihkun jälkeen levittivät voiteen ja nukkumaan. Aamulla herätessä heti lakanoiden vaihto ja suihkuun. Tabletit ottivat kaiketi päivällä jo lääkärissä.
Sitten 1-2vkon jälkeen sama rumba.
Ei kyllä se on joko voide tai tablettihoito ja tablettihoitoa ei lääkärin mukaan nykytiedoilla suositella toistamaan, vaan yksi annos riittää. Ap