Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutama viikko sitten töissä oli tauolla kahvi loppu - elämäni muuttui

Vierailija
15.05.2018 |

Oli taas yksi tiistai-iltapäivä töissä, jolloin olin taas taukoon mennessä zombie. Tämä zombieksi muuttuminen oli aina ollut porrasmaista päivän mittaan - aamulla ensimmäiset pari tuntia olin aina virkeä, mutta päivän aikaan väsymys tuli ja voimistui päivän loppua kohti, ja kotiin lähtiessä olin jo vähän poissaoleva, niin väsynyt olin aina.

No, tänä tiistaina (3 viikkoa sitten) viimeisellä tauolla ei tarjoiltukaan kahvia, vaan join pari isoa lasia vettä paremman puutteessa. Vartin jälkeen olo koheni huomattavasti ja väsymys ja poissaolevuus kaikkosi.

En yleensä juonut vettä, koska silloin se olisi pissattanut kahta kauheammin kun kahvikin pissattaa ja älyttömästi. Nyt kun olen tajunnut, että väsymys johtuu kahvin lipittelystä, olen pystynyt lopettamaan kahvin kokonaan ja juon pelkästään vettä, eikä missään vaiheessa päivää ole enää väsynyt ja huono olo.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni.

Vierailija
2/2 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko sittenkin niin, että olit vähän kuivunut? Kahvi ei ole hyvä nesteyttäjä, pikemminkin päinvastoin. Vettä olit siis vailla muutenkin eli väsymys ei johtunut kahvista, vaan veden puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi