Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ilkeä vaimo
24.04.2006 |
En tahdo jaksaa kuunnella ilkeän vaimon ilkeitä juttuja. Mitä tehdä hei, mitä tehdä?
Kommentit (4)
Se johtuu uskoakseni siitä, että se pelkää että olen menossa rakastelemaan kaikkea mikä liikkuu. Se on stressaavaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ahaa, eli hiukan eri pohjalta lähtee ilkeilyt kuin meillä. No tuollaiseen mustasukkaisuuteen en osaa sanoa mitään, kun en itse ole taas sellaisesta kärsinyt - monesta muusta ongelmasta kyllä ;).
Mies kestää urhoollisesti, on hyvä itsetunto ei ota itseensä. Mustasukkainen en kuitenkaan ole. Oletko varma, että et ole antanut vaimollesi aihetta olla mustasukkainen?
Alue: Aihe vapaa
Näin jälkikäteen osaan sanoa, että ilkeilyni johtui ihan jostain muusta kuin miehestäni. Hän vain valitettavasti oli aina/liian usein kuulolla, niin tulin purkaneeksi häneen huonoa oloani. Kaikki mitä hän sanoi tai teki oli mielestäni (muka) väärin, ja annoin mieheni myös kuulla sen. Syy minun huonoon olooni ei kuitenkaan todellakaan ollut mieheni vaan masennus, joka johtui vanhempieni kuolemasta.
Onko vaimosi allapäin/masentunut tai stressaantunut? Voisiko kyseessä olla jotain samantapaista kuin yllä?