Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatusleikki: JOS joutuisit/pääsisit "Häät sulhasen tapaan" -ohjelmaan...

Vierailija
15.05.2018 |

...niin millaiset häät puolisosi järjestäisi? Millainen olisi ohjelma? Entä hääpaikka? Entä teidän asunne? Mitä kaikkea mieleen tuleekaan, kerro kaikki!

Mitä sinä pitäisit siitä?

Ja tähän saa vastata kaikki, sukupuolesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sulhanen järjestäisi isolla rahalla niin komeaa kuin vaan pystytyisi. Ja sitten siitä kyllä puuttuisi kaikki persoonallisuus ja intiimiys. Vieraita olisi 300, ja kaikki kuskattaisiin varmaan limusiineilla ympäriinsä. Sellaista ylikomeaa. Itselle taas on ehkä vähän muut asiat tärkeitä, omat asut ja korut eivät ol eniin suuressa roolissa, mutta vieraat on läheisiä, kaikki viihtyy, ei tarvitse olla niin rahakasta, ennemminkin sopivaa.

Vierailija
2/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin perinteisin shintolaismenoin Japanissa. Olin kuin historiallisen näytelmän toinen päätähti. En jälkeenpäinkään keksi mitään upeampaa tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin puutarhajuhlia tai jopa piknikkiä.

Vierailija
4/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma olisi miehen oma bändi ja veljensä bändi esiintymässä = käy hyvin. Ei perinteisiä leikkejä = käy erinomaisesti! Ruoka olisi jotakin ei-liian-fiiniä, mutta kuitenkin perusarkiruokaa hienompaa = käy mainiosti. Kirkko olisi varmaan Porvoon vanha kirkko, koska mies tykkää siitä kovasti. Minä en haluaisi kirkkoa lainkaan. Juhlapaikka olisi varmaan jokin työväentalo tmv., iso avoin tila. Koristeita tuskin muistaisi, mutta ei haittaisi yhtään :D Istumapaikkajärjestystäkään tuskin tulisi ajatelleeksi. Miehellä olisi varmaan frakki, ja minut puetuttaisi johonkin ihoa nuolevaan merenneitoluomukseen, joka kieltämättä olisikin näyttänyt hyvältä yli kymmenen vuotta ja aika monta kiloa sitten. Itse valitsisin jotakin ihan muuta. Mies haluaisi varmasti järjestää isot juhlat, joissa olisi meteliä ja meininkiä, nauru raikaisi, eikä pönötettäisi yhtään. Kaikki saisivat vatsansa täyteen ja juomiakin riittäisi. Kun vaan nyt on tuollainen huithapeli, niin todennäköisesti unohtaisi varata / tilata joitakin olennaisuuksia :D

Vierailija
5/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ohjelmassa ole annettu budjetti? 5k puntaa, pitääkö se ottaa huomioon?

Siinä tapauksessa varmaan takapihahäät, satasen kolttu ja puku, morsiusneidoille ei mitään, kalleimmat pihvit eikä ollenkaan salaattia, överi juhlakakku ja viinat Tallinnasta😁 polttarit taskurahoista ja pummilla.

Vierailija
6/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ne kovinkaan paljon olisi poikennut meidän häistämme jotka järjestettiin ja suunniteltiin yhdessä. Kirkko vihkiminen, tanssihäät ravintolassa jonne valmisteluja ei juurikaan tarvinnut tehdä itse etukäteen.

Vierailija
7/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Expatti kirjoitti:

Menin naimisiin perinteisin shintolaismenoin Japanissa. Olin kuin historiallisen näytelmän toinen päätähti. En jälkeenpäinkään keksi mitään upeampaa tapaa.

Oikeasti? Vähänkö upeaa! Onko puolisosi japanilainen?

Vierailija
8/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirkkoa vaan joku kaunis luontokohde varmaankin. Pienet ja intiimit juhlat, ei pönötystä eikä pröystäilyä. Uskon että laulaisi minulle jotain ja lisäksi olisi ehkä jotain tuttuja muusikoita soittamassa.  Jos päättäisi pukeutumisesta niin veikkaisin että minulla olisi päälläni jotain punaista ja itsellään jotain hivenen goottihenkistä pukua. Tuskin mitään isompaa virallista ohjelmaa.

Tykkäisin varmasti, tosin itse ehkä haluaisin sen kirkon kuitenkin alkuun.

Vierailija
9/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Expatti kirjoitti:

Oikeasti? Vähänkö upeaa! Onko puolisosi japanilainen?

Joo. Olisisi ollut vähän hassua touhua jonkun muunmaalaisen kanssa. 😂

Tuosta linkistä saa aika hyvän käsityksen asiasta, vaikkei omani olekaan.

http://www.travelinboots.com/japan/tokyo/traditional-shinto-wedding-mei…

Vierailija
10/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies järjestäis jotkut keskiaikais-teemaiset bileet missä pyöreisi näyttävästi kokonainen possu. Sopivasti olis unohtanut kuinka mä inhoon kun jossain oon nähny sellasen possun. Ja mä voisin huonosti koko illan haistellen sen possuparan käryymistä. Mä oon tästä niin tuhannen varma että näin kävis. Mä oon tätä jopa ajatellut joskus.

Vierailija
11/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (enkä minäkään) pidä häistä, joten niistä tulisi erittäin pienimuotoiset. Vihkiminen tapahtuisi maistraatissa, sillä ei olla kumpikaan erityisen uskonnollisia. Hän ei myöskään luultavasti kutsuisi muita kuin ihan lähimmän perheen, eli vieraita olisi maksimissaan 10 ja niistäkään osa ei välttämättä pääsisi, sillä miehen perhe asuu ulkomailla. Häiden jälkeen syömään johonkin sopivaan ravintolaan. On myös mahdollista, että mies ei kutsuisi ollenkaan vieraita ja maistraatissa oltaisiin pakollisten todistajien lisäksi me. Sitten jälkikäteen saatettaisiin tarjota kahvit tai illallinen, kun nähtäisiin perheitämme. Jäljelle jääneillä rahoilla mentäisiin lomalle :)

Vierailija
12/12 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ohjelmassa ole annettu budjetti? 5k puntaa, pitääkö se ottaa huomioon?

Siinä tapauksessa varmaan takapihahäät, satasen kolttu ja puku, morsiusneidoille ei mitään, kalleimmat pihvit eikä ollenkaan salaattia, överi juhlakakku ja viinat Tallinnasta😁 polttarit taskurahoista ja pummilla.

Meillä varmaan sama 😂

Alkoholiin menisi isoin osa ja boolit ym olis huolella suunniteltu.

Minulla olisi jalassa häätennarit! Puvusta en osaa sanoa eikä morsiusneitoja olisi kyllä muistettu edes. Hääkimppukin varmaan kerättyjä äkkiä pellolta kun unohtuisi. Hiukset olisi auki ja suoristettu.

Ruokaankin varmaan panostaisi, olisi mereneläviä tai rapuja, yksipuolista ja sellaista että vieraat saattaisivat jäädä nälkäiseksi.

Musiikkiin panostettaisiin. Olisi bändi, miehen muusikkokavereita. Musiikkia olisi laidasta laitaan, metallista 70-luvun diskoon ja tapio rautavaaraan.

Kavereita vain vieraana todennäköisesti.

"Takapihahäät" myös tai sitten joku överikallis paikka.

Ei juurikaan koristeita, kynttilöitä olisi paljon.

Ja kyllä varmaan viihtyisin erinomaisesti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä