Kertokaapa ateistit, että jos Jumalaa ei ole olemassa niin kuinka on mahdollista ajaa pyörällä ilman käsiä!
Niinpä! Se on Jumala joka pitää tangon suorassa ja suojelee sinun kiittämätöntä sieluasi.
Mutta vielä on teilläkin mahdollisuus löytää pelastus.
Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen.
Kommentit (16)
No nyt se tuli! Vihdoin ja viimein vakuuttava ja ennen kaikkea ylivertaisen looginen todiste Jumalasta! Olen valaistunut!
Ei siihen jumalaa tarvita, sen taidon kun voi opettaa simpansillekin.
Mutta nyt saatiin todiste siitä että uskisten tyhmyys on ääretöntä.
Totta, hyvä pointti.
Mutta mä en osaa polkea pyörällä kädet irti tangosta. Eikö Jumala välitä musta?
Jep saatana se pitää pyörän pystyssä ilman käsiä. Tasapainolla tai sen harjoittelulla ei ole mitään osuutta asiaan.
Alitajuinen mielesi tekee monimutkaisia laskutoimituksia, joka mahdollistaa pyörän ajamisen tasapainossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen jumalaa tarvita, sen taidon kun voi opettaa simpansillekin.
Mutta nyt saatiin todiste siitä että uskisten tyhmyys on ääretöntä.
Jos lisää todisteita kaipaat niin laita pilli vesilasiin ja sormen pää pillin päähän ja sano Jumala minä uskon sinuun niin näet!
Voit kuljettaa veden lasista suuhusi eikä se tipu pillistä pois!
Jumala pitää veden ilmassa jotta janoinen saa vettä kunhan vain häneen uskoo!
Aamen.
🎶kädet ratista on irti ja kossu on mun kuski. Joo, kossu on mun kuski ja mä tuskin tietä nään🎶
oisko vaik maanvetovoima ja tasapaino :D
Vierailija kirjoitti:
oisko vaik maanvetovoima ja tasapaino :D
Gravitaatio ja pyörimismäärän säilyminen, ja myös tasapaino (ettei painopiste siirry liikaa sivulle). Mutta järkiperustein ei ole mahdollista vastata kysymykseen ”onko jumalaa olemassa”.
No ei se ihme ettei Jumala ei korjaamaan maailman epäkohtia jos kaikki aika menee pitämään fillaristit pystyssä.
Kyllä Jumala on. Tosin tältä planeetalta lähtenyt aikoja sitten
Vierailija kirjoitti:
Totta, hyvä pointti.
Mutta mä en osaa polkea pyörällä kädet irti tangosta. Eikö Jumala välitä musta?
Synkkä on syntisen tie...
Minä olen todennut saman auton ratissa.
En ole kertaakaan pitänyt ratista kiinni moottoritiellä, ja aina on Jeesus vienyt minut perille!
Uskonsiskot ja veljet, kokeilkaa tekin kaikki tänään samaa! Usko on meissä vahva!
Päivän paras!