Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävyydestä

Lost in friendship
14.05.2018 |

Olen tullut tilanteeseen, jossa jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle. Vanhaan kotikaupunkiin jäi hyviä ystäviä ja osan kanssa ystävyys ja yhteydenpito jatkui hyvin muutosta huolimatta.

Nyt kuitenkin ystäväni, jotka ovat myös kummilapseni vanhemmat, tulevat vierailulle usein kotipaikkakunnalleni, mutta eivät koskaan suostu näkemään minua. Kun menen vanhaan kotikaupunkiin käymään, niin minun tulee ehdottomasti mennä heille käymään ja nähdä kummipoikaani. Näkemiseen oikein painostetaan silloin.

Tietysti näen kummilastani mielelläni, mutta en saa vastausta hänen vanhemmiltaan, kun kysyn, että miksi kummilapsen näkeminen on vain minun reissuistani johtuva asia. Aina on selitykset, että oli kiire tai aikataulut petti tms. Mikä tällaiseen käytökseen voi johtaa? Olen aivan hämilläni tästä asiasta.

Muut kummilapseni vierailevat luonani 2-3 kertaa vuodessa ja minä myös heillä saman verran. Myöskin ko. äiti ei enää välttämättä soita minulle takaisin ollenkaan, vaikka olen yrittänyt hänelle soitella. Käytös on todella autoa ihmiseltä, jota ennen näin viikoittain.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla