Apua, onko Muksu-puurojen valmistus lopetettu?
Mistä te muut olette löytäneet vastaavan makuista esim. täysjyväpuuroa lapselle?
Kommentit (17)
En tiedä, miltä se maistuu, kun en koskaan ostanut vauvapuuroja. Totesin, että tavallisten puurohiutaleiden kilohinta on ehkä noin neljäsosa noiden vauvapuurojen kilohinnasta. Lapselle keitettiin ihan tavallista puuroa. Aluksi soseutettiin joko valmis puuro tai jauhettiin hiutaleet.
Kuka ihme käyttää jotain vauvapuuroja? :o Meidän muksu on syönyt aivan tavallista puuroa ja hyvin maistuu vieläkin. Ainoa "erityisesti vauvoille" -tuote oli meillä vastike, koska en pystynyt imettämään.
Olet ilmeisesti uusavuton tai vain tuhlaat rahasi turhaan...
No mun vauvalla on ruoka-aineallergioita niin muksu puurot vain käy. Gluteeniton ruokavalio pitää olla. Ja ravitsemusterapeutti on katsonut ne valmispuurot sopiviksi.Että ei todellakaan kukaan ole uusavuton!! Kaurapuuron teen välillä itse, mutta riisipuuron teen muksusta, mutta se on vissiin nyt lopetettu😕
Pidä vaan suusi kiinni siellä!
Prismassa on sitä, ainakin nettisivujen mukaan
Muksu luumusose loppui yhtäkkiä kaupoista ja nyt on muitakin tuotteita kadonnut hyllyistä.. Selityksenä oli vain että toimitusongelmia.
On ainakin kk päivät olleet prismasta ja cittarista loppu. Harmittaa, koska ne ainoat valmispuurot jota meidän maitoallergikko huolii ja käteviä reissussa. Valion onni puurot eivät lapselle kelpaa.
Mä oon ymmärtänyt et muksu lopettaa, ainakin niitä soseita on myyty seinäjoen minimanissa 0.10 purkki, päiväykset tammikuuhun asti
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muut olette löytäneet vastaavan makuista esim. täysjyväpuuroa lapselle?
Mikä on tekosyysi olla keittämättä ITSE puuroa lapselle?
Mulla on kanssa käsitys, että tuotteiden valmistus lopetetaan, on myyty alennuksella kaupoista pois. Muksu-puurot oli hyviä ensipuuroja meidän sihtikurkulle, oksensi tavallisesta puurosta kun oli niin karkeaa. Meni aikaa, että oppi syömään tavallisia koostumuksia.
Tavallisia hiutaleita voi kuitenkin vetää sauvasekoittimella jauhoksi, niin tulee sileää puuroa. Riisupuuroakin saa semmoisina pikahiutaleina, ettei tarvii tuntikausia keittää.
Riisipuuro on automaattisesti gluteiinitonta.
Mikä on tekosyysi olla keittämättä ITSE puuroa lapselle?[/quote]
Onko tällä foliohattuäidillä jotain tekosyytä typerään kirjoitteluunsa?! Jokaisella on syynsä miksi perinteiset hiutalepuurot eivät lapselle sovi, mutta muksi luulet että kukaan haluaa niitä alkaa sulle tilittään?
Jos tosiaan löytyy vinkkejä jostain Muksua vastaavasta tuotteesta, niin mielellään ottaisin vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme käyttää jotain vauvapuuroja? :o Meidän muksu on syönyt aivan tavallista puuroa ja hyvin maistuu vieläkin. Ainoa "erityisesti vauvoille" -tuote oli meillä vastike, koska en pystynyt imettämään.
Olet ilmeisesti uusavuton tai vain tuhlaat rahasi turhaan...
Sellainen, jonka lapsi on allerginen ja erittäin nirso ja muutenkin huono syömään. Pääasia varmaan on, että lapsi saa syödyksi jotakin oli se sitten kaupasta ostettu puurojauhe tai jotain muuta.
Ja sulle tiedoksi, että miten niin et pystynyt imettämään, sehän on maailman luonnollisin asia? Siinä missä sinä et kykene imettämään niin joku toinen voi kokea puurojauheella lapsensa syömisen helpommaksi, joten katso peiliin ennenkö arvostelet kenenkään valintoja ruokkia lastaan.
Tietääkö kukaan?