Mieheni piereskelee kaverini läsnäollessa estottomasti! Tekeekö teidän miehet tätä?
Kaverini oli tänään kylässä ja me leivottiin synttärikakkua kummipojalle. Mieheni tuli sitten töistä kotiin ja oltiin kaverini kanssa pursottamassa kakkua ja mitä mies tekee??!! Hän tervehtii meitä muina miehinä ja sitten ottaa työhousut pois jalasta ja menee makoilemaan sohvalle ja piereskelee! Hän vaan nauroi pierastuaan ikään kuin se olisi hauskaa... Ystäväni katseli minua hämmentyneenä... Olin tosi nolona miehen käytöksestä! Tekeekö teidän miehet tätä? En ole tottunut tällaiseen...
Kommentit (7)
On se nyt kumma, jos ei saa omalla kotisohvalla piereskellä!
Ei ole miestä, mutta itse piereskelen täysin estottomasti, vaikka kaveri olisi kylässä. ;) Minun tupa, minun lupa!
Tekee ja haistelevat toisten pierujakin. Välillä pisteyttävätkin ne, tyyliin hajuraati.
minä aina kun tulen kerrostalon hissillä alas pieraisen alastulessa ja sit nopeesti ulos ja kun uudet tulee sisään huomaan ikkunasta niiden nyrpeät ilmeet, nauran aina hyvälle pilalle autolleni asti
Onko ruskean talon porukka kokoontunut taas tänne?
Mulla on yksi kaveri, jonka mies tekee/teki tota. Sanoin sille (miehelle siis) että et viitsisi olla piereskelemättä mun läsnäollessa, koska se on mun mielestä tosi inhottavaa. Ei piereskele enää mun ollessa paikalla.