Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntarekryn käytöstä

Vierailija
14.05.2018 |

Hei!
Sain viime viikolla töitä, mutta tänään sitten soiteltiin haastatteluun toiseen paikkaan. Sanoin, että olen jo menossa toisaalle. Tämä työnantaja oli että ok, merkitse itsesi sitten kuntarekry-järjestelmään niin, että en enää hae työpaikkaa. Muuten kuulema heidän prosessinsa menee sekaisin, kun minun tiedot siellä pyörii.
Olen nyt tunnin kahlannut kuntarekryn sivustoa läpi, enkä löydä mitään kohtaa missä voisin merkitä olevani ns. "varattu". Yhdessä kohdassa kysellään olenko käytettävissä keikkoihin, mutta siinä on ollut "Ei" valittuna jo tsiljoona vuotta.

Missä on tämä mystinen nappi? Osaako joku kertoa? (kuntarekryn sivuilla ei ole MITÄÄN apu-mestaa, kiitos vaan tästäkin)
Vai vittuiliko tämä työnantaja ja laittoin minut tekemään tahallaan jotain mahdotonta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla jokin syy mielestellä tätä toista työnantajaa vaikka olet menossa muualle? Vai onko tämä mihin olet menossa myös keikkatyö? En kauheasti laittaisi energiaa tuohon ongelmaan. Eihän ole isniun vika jos sivusto on hankala käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi