Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplapeiton pesu pesukoneessa, oletko kokeillut?

Vierailija
14.05.2018 |

Onko teistä kukaan pessyt onnistuneesti tuplapeittoa omassa pesukoneessa? Itsellä 8kg kone ja mietin, että uskallanko laittaa sinne vai onko vietävä pesulaan.

Onko kokemuksia muilla ja minkä kokoisessa olet pessyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes yritä kotikoneella, käy itsepalvelupesulassa tai kiikuta pesulaan. Tuplapeitto on märkänä niin painava että se vaatii teollisuuskoneen.

Vierailija
2/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt useamman kerran ja kumpikin jäi henkiin - sekä peitto että kone. 9 kg vettä säästävä  kone, linkous 1400 kierrosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tavallisen kokoisessa kevyessä kesäpeitossakin lukee että vähintään 7 kg:n kone, joten en lähtis yrittään.

Vierailija
4/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pessyt useamman kerran ja kumpikin jäi henkiin - sekä peitto että kone. 9 kg vettä säästävä  kone, linkous 1400 kierrosta

Samoin, mutta minun koneeni ei säästä vettä. On untuvapeitto, ja vettä laitan paljon. Linkousta ei kannata edes yrittää ennen kuin peitosta on valunut osa vedestä pois viimeisen huuhtelun jälkeen.

Vierailija
5/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 12 kiloinen kone ja siinä ei mitään ongelmaa pestä tuplapeittokin. Lingottukin on ja ei kärsinyt kumpikaan pesusta.

Vierailija
6/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen Ikean kaksiosainen tuplapeitto, jossa yksittäiset peitot siis eivät ole kovin paksuja. Peitot on pesty varmaan kymmenen kertaa ja lingottukin 6 kilon koneella.

Vierailija
7/7 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en edes yrittänyt kotikoneella. Taloyhtiön koneeseen juuri ja juuri sai survottua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi