Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ei ole äitini. Eli en osta lahjaa.

Vierailija
13.05.2018 |

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimosi on parempaa kuin äitisi. Hän on lastesi äiti.

Vierailija
2/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Palstajonne 42 vee (oikeasti 59 vee)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Vierailija
4/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takaisin mammasi helmoihin, vainosikin kiittää kun pääsee eroon tuollaisesta tuhkamunasta.

Vierailija
5/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan luvallista ajatella myös noin. Toivottavasti vaimosi on samaa mieltä.

Omaa vaimoahan voi huomioida äitienpäivänä, jos vaikka arvostaa hänen äitiyttään jotenkin. Jos on esim. iloinen siitä, että hän on lastesi äiti.

Vierailija
6/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman menin hämilleni, kun tyttöni keräämän valkovuokkokimpun jälkeen mieheni ojensi kukkakauppakimpun. Muistutin, etten hänen äiti ole. Sanoi olevansa onnekas, että olen hänen lapsien äiti, siksi kukat. Mutta lapsen kimppu ja kortti kauneimmat.

Vierailija
7/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä täällä toitotat?

Vierailija
8/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kuuluu muistaa omaa äitiään, ei vaimoaan tai sisartaan tai tytärtään tai muitakaan naispuolisia sukulaisia. Kuitenkin jos oman perheen lapset ovat vielä niin pieniä, etteivät itse pysty hommamaan kukkia tai askartelemaan korttia, täytyy isän olla siinä apumiehenä. Eikö tämä ole yhtä luonnollinen asia kuin auttaminen pepun pyyhkimisessä tai vaatteiden pukemisessa tai ruuan paloittelussa?

Vierailija
9/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin hyviä ihmisiä, että he eivät tarvitse lahjoja. Hyvinä ihmisinä he ymmärtävät, että ajatus on tärkein. Äitienpäiväntoivotus on siis yhtä hyvä lahja kuin mikä tahansa muukin.

Vierailija
10/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsekaan, ellei teillä ole lapsia.

Jos on, niin mies ja lapset puuhaavat perheenäidille jotain huomaavaista yllätystä. Se on isän yksi kasvatustehtävistä opettaa lapsia huomioimaan muita.

Jätit kertomatta, onko teillä lapsia.

Vierailija
11/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika olet!

Vierailija
12/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata jos ei ole yhteisiä lapsia. Muuten olis tosi outoa?

Itse olen lapseton nainen ja minulla on kaksi koiraa. Nämä ”hyvää äitienpäivää karvavauvan äidille” onnittelut on niitä jotka saa oikeasti miettimään toivottajan mielenterveyttä. Ei ne oo mun lapsia, ne on mun koiria? Mä en ole niitten äiti.

Vierailija
13/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan luvallista ajatella myös noin. Toivottavasti vaimosi on samaa mieltä.

Omaa vaimoahan voi huomioida äitienpäivänä, jos vaikka arvostaa hänen äitiyttään jotenkin. Jos on esim. iloinen siitä, että hän on lastesi äiti.

Keneltä sen luvan saa?

Vierailija
14/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perheessä on omat traditionsa. Ei meilläkään isä lahjaa ostanut äidille äituenpäivänä, mutta organisoi äituenpäivän vieton. Kahvit sänkyyn, lasten kortit, kukkia ja kakku. Maksoi äitienpäivälounaan ravintolassa. Vaikea näitä on pienten lasten hoitaa. Onnea kaikille äideille!

Vierailija
15/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelet sitä kuin äitiä, varmaan kutsukin mammaksi. Se tekee sulle ruoan, opastaa pikkuaskareissa, hoitaa ruokahuollon, pitää kämpän puhtaana, muistuttaa tärkeissä asioissa, antaa sinun leikkiä kavereidesi kanssa ja pelata pleikkaa, mutta kuitenkin muistuttaa, että työ ennen huvia.

Vierailija
16/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä sanoin myös mun ukolle. En mä sen äiti oo. Jos lapset ei osta mitään, se on ok. Jokainen päivä on äitienpäivä, kun saa olla äiti😊

Vierailija
17/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oon ymmärtänyt, että mies ostaa lahjan ikäänkuin lasten puolesta, mikäli lapset ovat siihen itse liian pieniä. Jotkut haluavat ostaa puolisolleen lahjan kiitokseksi yhteisistä lapsista. Omalle äidille hankit lahjan, koska hän on äitisi. Tietenkään lahjaa ei ole pakko ostaa, mutta se idea ois niin kuin tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi