Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toimiiko sinkkumiehen ja yh-äidin tapailu?

Vierailija
12.05.2018 |

Ollaan nähty nyt muutaman kerran mutta ensi kerralla on vuorossa lapsen tapaaminen. En tiedä lapsista mitään, en ole koskaan hoitanut lasta ja minulla ei ole myöskään sisaruksia. Olisiko kohteliasta viedä 3v lapselle lahja vai antaako se minusta setämäisen vaikutelman? En halua menettää tätä naista ja olen valmis ottamaan hänet kokonaisuutena lapsen kanssa. Mistä olisi hyvä aloittaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helpompi nyt vaan dumpata se ja tehdä oma lapsi jonkun kanssa. Saat näköjään kuitenkin naisia.

Pumppaile aikasi ja dumppaa kun tuntuu siltä.

Vierailija
2/10 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lapsi näytille? Huhhuh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitää tutustuttaa lapseen jo noin varhaisessa vaiheessa! ??

T. Kahden lapsen yh , 3v sinkkuna, ketään en ole lapsille vielä esitellyt vaikka joitain pidempiä tapailuja on ollutkin

Vierailija
4/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiesMiehelle kirjoitti:

No helpompi nyt vaan dumpata se ja tehdä oma lapsi jonkun kanssa. Saat näköjään kuitenkin naisia.

Tämän naisen kanssa kemiat kohtaa arjessa ja hän ei ole pinnallinen. Seksiä emme ole harrastaneet.

Vierailija
5/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse en tutustuttaisi lasta ja tapailua vielä noin aikaisin, mutta tiedän lähipiiristä parikin tapausta, että suhde toimii kyllä.

Kolmevuotiaalle voi jutella ihan normaalisti, ei tartte lässyttää. Ei tartte viedä mielestäni mitään. Missä tapaatte? Siitä riippuu paljon. Jos naisen kotona, niin lapsi varmaan esittelee lelujaan yms. Jos olette ulkona puistossa, niin lapsi varmaan leikkii, keinuu yms.

Vierailija
6/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiesMiehelle kirjoitti:

Tämän naisen kanssa kemiat kohtaa arjessa ja hän ei ole pinnallinen. Seksiä emme ole harrastaneet.

Miksi tavata lasta jos ette ole vielä pa**eet?

Vierailija
7/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä itse en tutustuttaisi lasta ja tapailua vielä noin aikaisin, mutta tiedän lähipiiristä parikin tapausta, että suhde toimii kyllä.

Kolmevuotiaalle voi jutella ihan normaalisti, ei tartte lässyttää. Ei tartte viedä mielestäni mitään. Missä tapaatte? Siitä riippuu paljon. Jos naisen kotona, niin lapsi varmaan esittelee lelujaan yms. Jos olette ulkona puistossa, niin lapsi varmaan leikkii, keinuu yms.

Kotona tapaamme

Vierailija
8/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiesMiehelle kirjoitti:

Miksi tavata lasta jos ette ole vielä pa**eet?

Miten ne liittyvät toisiinsa?

Vierailija
9/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin jotain pientä. Esim ksylitoli-muumikarkkirasian.

Vierailija
10/10 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin jotain pientä. Esim ksylitoli-muumikarkkirasian.