Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varottakaa lapsia, 10v:lle tehtiin ihonsiirto tän uuden somehaasteen takia

Vierailija
11.05.2018 |

Deodoranttien kanssa ei kannata pelleillä. Yhdelle 10v tytölle tehty jo somehaasteen takia ihonsiirto. Kuvat puhuvat karmaisevaa kieltään. Pitäiskö lapsia vähän varottaa! TÄNÄ VIIKONLOPPUNA JO KITOS!

https://www.como.fi/uutiset/uusi-somehaaste-leviaa-10-vuotiaalle-ihonsi…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nykyajan lapsia vaivaa!

Vierailija
2/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Meidän kaikkien lapsuudessa on ollut jotain mikä on ollut typerää ja niin on silti tehty. Ei ollut tuollaisia somehaasteita, ei, mutta kaveriporukoissa haasttettiin keskenään tekemään jotain typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Meidän kaikkien lapsuudessa on ollut jotain mikä on ollut typerää ja niin on silti tehty. Ei ollut tuollaisia somehaasteita, ei, mutta kaveriporukoissa haasttettiin keskenään tekemään jotain typerää.

No itse en muista uutisia että oltaisiin suihkutettu deodoranttia iholle pitkään, syöty nestemäistä pyykinpesupalleroa ja mitä näitä muita nyt on ollut 🤔

Vierailija
4/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyllinen degeneraatio on tutkimuksissa havaittu tosiasia. 

Keskivertoa nykynuorta ei voi enää verrata älyllisesti 20 vuoden takaiseen nuoreen. 

Ja ennen kuin joku nyt taas kitisee niin tietenkin nykyäänkin on älykkäitä yksilöitä, mutta aö-tulosten keskiarvo on kääntynyt laskuun. 

Vierailija
5/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyllinen degeneraatio on tutkimuksissa havaittu tosiasia. 

Keskivertoa nykynuorta ei voi enää verrata älyllisesti 20 vuoden takaiseen nuoreen. 

Ja ennen kuin joku nyt taas kitisee niin tietenkin nykyäänkin on älykkäitä yksilöitä, mutta aö-tulosten keskiarvo on kääntynyt laskuun. 

Noniin, olen itse esimerkki, vaikka olen jo 20. Tarkoitin tietenkin ÄO

Vierailija
6/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en muista uutisia että oltaisiin suihkutettu deodoranttia iholle pitkään, syöty nestemäistä pyykinpesupalleroa ja mitä näitä muita nyt on ollut 🤔

Eikai mistään edes ennen uutisoitu niin laajasti... mun veljen kaveriporukassa haastettiin juoksemaan junaradan yli juuri ennenkuin juna tulee. Onneksi kenellekään ei käynyt kuinkaan, kenenkään ei siis tarvinnut kertoa vanhemmille mitään. Eikä puusta järveen hyppääminenkään aina ole kovin fiksua, kun alla voi olla isoja kiviä eikä vesikään kovin syvää. Aina on lapset tehneet typeryyksiä ja tulevat tekemään. Nimin varastin naapurin omenapuusta vahtikoirasta huolimatta, onneksi osasin kiipeillä hyvin. Enkä pudonnut

Vierailija
7/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikai mistään edes ennen uutisoitu niin laajasti... mun veljen kaveriporukassa haastettiin juoksemaan junaradan yli juuri ennenkuin juna tulee. Onneksi kenellekään ei käynyt kuinkaan, kenenkään ei siis tarvinnut kertoa vanhemmille mitään. Eikä puusta järveen hyppääminenkään aina ole kovin fiksua, kun alla voi olla isoja kiviä eikä vesikään kovin syvää. Aina on lapset tehneet typeryyksiä ja tulevat tekemään. Nimin varastin naapurin omenapuusta vahtikoirasta huolimatta, onneksi osasin kiipeillä hyvin. Enkä pudonnut

Mielestäni on eri asia juosta junaradan yli tai hyppiä katoilla kun laittaa suuhunsa pyykinpesuainetta. Kelle tulee edes mieleen sellainen?

Vierailija
8/8 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on eri asia juosta junaradan yli tai hyppiä katoilla kun laittaa suuhunsa pyykinpesuainetta. Kelle tulee edes mieleen sellainen?

Kenelle tulee mielee juosta junaradan yli? Henkihän siinä voi mennä jos tarkoitus on juosta just ennenkuin juna tulee kohdalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän