vauvakuume!!!
Onko muita kuumeilijoita? Ollaan kotona asiasta puhuttu mutta melkeimpä vuosi pitäs vielä jaksaa odotella että saa asiat muuten kuntoon. Tuntuu niin kauhean pitkältä ajalta.
Mulle saa laittaa sähköpostia...oon 24 vuotias ja Vantaalta.
kuusisto82@jippii.fi
Kommentit (6)
jessica___:
Onko muita kuumeilijoita? Ollaan kotona asiasta puhuttu mutta melkeimpä vuosi pitäs vielä jaksaa odotella että saa asiat muuten kuntoon. Tuntuu niin kauhean pitkältä ajalta.Mulle saa laittaa sähköpostia...oon 24 vuotias ja Vantaalta.
Juu-u. Kuumetta ois kovasti, mutta mieheni ei ole vielä valmis isäksi. Joten joudun odottamaan useamman vuoden ennen kuin pääsemme edes yrittämään. Itse valmistun vuoden päästä, mutta miehelläni menee vielä 2-3vuotta valmistumiseen. Sitten suuntaamme etelämmäksi töihin ja mahdollisesti rakentamaan taloa...
Elikkä odotusta mulla on ainakin 5-6 vuotta ennen kuin edes yritämme saada lasta alulle... =( et näin ikävästi... Ymmärrän kyllä ettei mieheni halua vielä eikä ole valmis, ENKÄ TODELLAKAAN AIO ENKÄ HALUA PAINOSTAA HÄNTÄ!!! Mutta satun nyt vaan olemaan niin lapsirakas ihminen, eikä vauvakuumetta helpota, että opinnäytetyönä teen imetyksestä tutkimusta.
Yritähän jaksaa...
Mulla on ollut jo oikeastaan monen monta vuotta, mutta uskalllusta löytyy vasta nyt! Opiskelut on takana ja vakinainen työpaikka saatu... nuo oli ekat tavoitteet ja nyt on sitten se lapsi, sitä haluan yli kaiken!
Haluan oikeasti kokea sen kaiken hienon mitä äitiys on. Rakastan lapsia ja kaikkea mitä niihin kuuluu ja odotan ihan innolla että tulisin joku päivä raskaaksi. Me aloitettiin nyt ihan tässä kuussa vasta yrittämään, joten varmaan pitkä tie vielä edessä... vaikkakin toivon että ekalla kerralla olisi jo tärpännyt! Ensi viikolla saa tosiaan nähdä onko ne menkat myöhässä.
Vuosi on pitkä aika, mutta ajattele vaikka niin että siinä ajassa ehtii jo tottua aika hyvin siihen ajatukseen. Ja sitten kun alkaa yrittää niin se tuntuukin ihan hassulta ja kaiken lisäksi vähän kielletyltä touhulta!
Mutta eipä muuta kun kivaa vappua ja kirjottelemisiin!
PS. itsekin olen vantaalta, 25.
jessica___:
Onko muita kuumeilijoita? Ollaan kotona asiasta puhuttu mutta melkeimpä vuosi pitäs vielä jaksaa odotella että saa asiat muuten kuntoon. Tuntuu niin kauhean pitkältä ajalta.Mulle saa laittaa sähköpostia...oon 24 vuotias ja Vantaalta.
Nyt ollaan siis pillereiden jätön jälkeisillä kuukautisilla
ja ensi viikolla alkaa sitten kova esikoisen teko. ;)
Ensin oli suunnitelmissa alkaa yrittämään vasta ensi
syksynä, kun minun pitäisi valmistua keväällä 2007,
mutta kuume vei voiton. Eihän sitä tiedä miten pitkään
joudutaan yrittämään ennen kuin nappaa, ja opiskelut on
kuitenkin niin loppusuoralla siinä vaiheessa, että loppu
on vain järjestely kysymys.
Ikää meikäläisellä on 24 ja miehellä 28-vuotta, ja Itä-Suomessa
asustellaan.
Tänne tulin tapaamaan lähinnä muita kuumeilijoita. Kun ei
tästä oikein olla kerrottu vielä kellekään, on mukava
saada jutella muiden samassa elämäntilanteessa olevien
kanssa. :) Joten, turinoimisiin.
No onkos nyt jo tärpännyt? =) Ois kyllä niin ihanaa ku pääsis itekki jo yrittämään. Mä en tällähetkellä ole töissä niin senkin takia lykätään vielä tuota vauvaa..haluaisin ensiksi vakituisen työpaikan kun tähän asti on saanu tyytyä vuokrafirmoihin.
Mulle saa laittaa sähköpostia jos haluaa!=)
Sininpilvi:
Mulla on ollut jo oikeastaan monen monta vuotta, mutta uskalllusta löytyy vasta nyt! Opiskelut on takana ja vakinainen työpaikka saatu... nuo oli ekat tavoitteet ja nyt on sitten se lapsi, sitä haluan yli kaiken!Haluan oikeasti kokea sen kaiken hienon mitä äitiys on. Rakastan lapsia ja kaikkea mitä niihin kuuluu ja odotan ihan innolla että tulisin joku päivä raskaaksi. Me aloitettiin nyt ihan tässä kuussa vasta yrittämään, joten varmaan pitkä tie vielä edessä... vaikkakin toivon että ekalla kerralla olisi jo tärpännyt! Ensi viikolla saa tosiaan nähdä onko ne menkat myöhässä.
Vuosi on pitkä aika, mutta ajattele vaikka niin että siinä ajassa ehtii jo tottua aika hyvin siihen ajatukseen. Ja sitten kun alkaa yrittää niin se tuntuukin ihan hassulta ja kaiken lisäksi vähän kielletyltä touhulta!
Mutta eipä muuta kun kivaa vappua ja kirjottelemisiin!
PS. itsekin olen vantaalta, 25.
jessica___:
Yrittäminen aloitettiin nyt 5/06 vaikka piti lykätä vielä vuodella ison rakennus projektin vuoksi. Kuume vei voiton!!
Mies vieläkin kahden vaiheilla ja se kyllä aika raskasta, kun en millään halua painostaa. Tarviiko vain rohkaisua?? Välillä se on aivan intona mukana ja tuntuu ihanalta ja seuraavana päivänä voi jo alkaa lyömään jarruja päälle.. Pelottaahan se itseäkin, että kuin sitä sitten pärjää. Vaan pärjäähän nuot muutkin... Iso asia silti, TOSI iso!!
Jotenki toivoo että tärppäis ekalla ja kuitenki pelkää sitä hetkeä kun testi on sitten tehtävä...
Ajatukset on kyllä aika tiiviisti nyt pyörineet asian ympärillä ja pieni toive onnistumisesta on kuitenkin koko ajan mielessä :)
heips! täällä kans yksi vauvakuumeilija... jätin pillerit pois ja nyt eka kierto kun voi tärpätä, ei todennäköistä, mut hienoahan se olis.. ensin ajattelin jättää pillerit juhannuksen jälkeen, sitten se siirtyi siihen kun alkaa kesälomat (olen töissä koulussa) ja siiten päätinkin jättää ne synttäreitten kunniaksi pois, synttärit on huhtikuun alussa ja sopi pillereitten lopettaminen just siihen saumaan.. nyt vaan kovasti yritellään ja toivotaan... vauvakuumetta kesti jonkin aikaa ennen kuin " uskalsin/uskalsimme" alkaa yrittää, mutta nyt intoa täynnä, mieskin alkaa lämmetä idealle, vaikka ensiksin vähän olikin vastaan, enimmäkseen siksi, että tekee reissuhommia ja olis tällöin reissuisi...
meillä kanssa suunniteilla myös muita isoja suunnitelmia: uuden talon rakentaminen, mikäs sen hienompaa kun pääsisi vauvan kanssa uuteen taloon :)
tulipas heti höpötettyä ummet ja lammet :)