Mieheni on ninja
Laittoi pukunsa taa päälle ja lähti ulos hakemaan jäniksen huomiseksi lounaaksi.
Kommentit (30)
Onko miehesi Amerikan- vai Sarasalon Ninja...
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on niin ninja, etten ole onnistunut näkemään vielä kertaakaan.
Jos tämän viestin kirjoittaja on nainen ja sinkku, niin lähtisin heti treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän viestin kirjoittaja on nainen ja sinkku, niin lähtisin heti treffeille.
Ei saa yllyttää yllytyshullua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä me ninjat olemme.
Mäpäs oon kovempi jätkä. Oon tälläkin hetkellä commandona.
Onneksi ei some- tai aulaninja kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin lähtisin huivi naamalla hiiviskelemään ja heittotähtiä viskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Last ninja, vai American?
Pelissä hyvät musat.
Olisipa minunkin. Mutta ei tuossa sohvalla se vain lönyää. Ei edes heittotähtiä boksereissa.
Wannabe-ninjamies etsii hiipivää naisninjaa. Yhteydenotot heittötähdellä otsaan tai sähköpostilla.
Jos miehesi on työtön, kerro että Japanissa olisi hänelle sopiva työpaikka
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201807192201083622_ul.shtml
Tämä on ketjuna kuin piikki sydämessä. Etsin tuota hienon viestin kirjoittanutta naista, mutta hän katosi kuin paraskin ninja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ketjuna kuin piikki sydämessä. Etsin tuota hienon viestin kirjoittanutta naista, mutta hän katosi kuin paraskin ninja.
Minäpä nostan tämän puolestasi. Ei sitä tiedä, mikä elämän suuri rakkaus tuosta vielä kehkeytyy :)
Ninja-hommien kanssa ei kannata leikkiä! Panze-ninja voi tulla ja rankaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä nostan tämän puolestasi. Ei sitä tiedä, mikä elämän suuri rakkaus tuosta vielä kehkeytyy :)
Ei ole kehkeytynyt. :(
Yksinäni olen saanut metsässä hiipiä vain heittotähtieni metallinen kosketus seuranani.
Tarjous on vielä voimassa. Vaikka ninjailu on oletusarvoisesti yksinäistä hommaa niin olisin silti valmis rikkomaan trendin ja vaikka harjoilemaan piiloutumista yhdessä.