Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tärkeää on, että " kemiat kohtaa" miehen kanssa?

Vierailija
24.04.2006 |

Olen ollut jo jonkin aikaa sinkku ja olen tapaillut aika paljon miehiä, joista suurin osa on ollut fiksuja, mukavia, ihan hyvännäköisiä jnejne eli siis heissä ei periaatteessa ole ollut mitään " vikaa" , mutta silti olen sanonut " ei kiitos" parin tapaamisen jälkeen, koska jotain puuttuu! Koska en ole pitkään aikaan tuntenut sellaista vetovoimaa ketään kohtaan enkä haluaisi seurustella vain " ihan kivan" tyypin kanssa.. Miten tärkeää teistä tämä ns. kemia on, se että mies aiheuttaa väristyksiä?

Enkä edes tiedä minkälaista miestä lähtisin etsimään, kun ikinä ei voi etukäteen tiedä, mikä sitten loppujen lopuksi vetoaa minuun... Jatkanko vaan sitkeästi deittailua? Jotenkin kuitenkin rasittavaa tämä =(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samassa tilanteessa kuin sinä. Olen ajatellut, että antaa ajan mennä. Kyllä se oikea tulee sitten kun on tullakseen. Sen " ihan kivan" kanssa, kun ei jaksa kuitenkaan. Odottaa vaan koko ajan milloin se " oikea" ilmestyy.

Vierailija
2/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se sieltä napsahtaa kohdalle ja se on sitten menoa. ei kannata sytyttää väkisin. rakastamaan voi oppia (niinkuin ystävää), mutta kipinää ei voi keksiä =)

valittelee se, joka valitsi väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen iik aah ensihuuma? Vai sellainen, että toisesta on kiinnostunut ja välittää?

Vierailija
4/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiin heti seurustelemaan ja seuraavana päivänä mies selitti jo kaverilleen että sitten kun me mennään naimisiin....=)

Siitä tulee syksyllä 10 vuotta.

Vierailija
5/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi samoin kuin kutoselle.

Päätin että nyt en ajattelekkaan miehiä aikoihin. Piti viettää kaverin kanssa viikonloppu tyttöjen kesken, mutta mutta..=)

Vierailija
6/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kun ajattelee niitä naisia jotka aina rakastuvat renttuihin niin ehkä voisi olla niin, että valitsisi sen ihan kivan ja antaisi sille vähän aikaa ....

Vierailija
7/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee tää " ei enää koskaan, tai ainakaan pitkään aikaan" se oikee tulee vastaan ihmeellisissäkin yhteyksissä.

tsemppiä!

6

Vierailija
8/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan samassa tilanteessa. Olen oikeasti yrittänyt tapailla " ihan kivaa" miestä, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta.. Esimerkiksi joku pussailu, halailu, kädestä kiiinni pitäminen on niiiiin YÖK!

No, mun ei ainakaan auta kun odotella.. Välillä ihmettelen joitain tuttujani, kun heillä on edellisen kanssa tullut ero, niin se on viikko ja sitten on jo uusi mies valittuna, että miten he sen tekevät??

Vierailija
9/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään hetken huuma tai ihastus tai rakkauskaan, vaan nimenomaan ne kemiat. Ne joko kohtaa tai sitten ei. Ketä tahansahan voi oppia rakastamaan, mutta kemiat joko löytyy heti tai ei ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä