Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia ystäviä 30-40 -vuotiaille!

Vierailija
10.05.2018 |

Taas yhden yksinäisyysketjun innoittamana ajattelin aloittaa tällaisen ketjun, jossa voi hakea uusia kavereita.

Itse olen n. 35-vuotias nainen ja kaipailen uusia tuttavuuksia Vaasan seudulta esim. lenkkeilemään tai kahville. Laitan meiliosoitteen, jos kiinnostaa. 🙂

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että tällä palstalla olisi ollut kauheasti intoa tällaiseen. Ei paras foorumi.

Vierailija
2/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla EI saa levittää meiliosoitteita. Kuvittele itse, että joku levittelisi sinun osoitettasi esimerkiksi jossain seksinhakukeskustelussa, tuntuisiko kivalta? Eli koska ylläpito ei voi tietää, kenen osoite oikeasti on kysymyksessä, niin ne poistetaan välittömästi.

Kuka ylipäänsä hakee ystävää keskustelupalstan kautta ja miksi ihmeessä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista, että tällä palstalla olisi ollut kauheasti intoa tällaiseen. Ei paras foorumi.

Juu, muistan sen ketjun, jossa oli tarkoitus lähettää yhteystietonsa jollekin, mutta tässä olisi tarkoitus ihan suoraan vastata samalta alueelta olevalle.

Ap

Vierailija
4/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla EI saa levittää meiliosoitteita. Kuvittele itse, että joku levittelisi sinun osoitettasi esimerkiksi jossain seksinhakukeskustelussa, tuntuisiko kivalta? Eli koska ylläpito ei voi tietää, kenen osoite oikeasti on kysymyksessä, niin ne poistetaan välittömästi.

Tuossa on vain se juttu että kukaan ei laita tänne sita virallista spostiosoitetta omalla nimellä.

Se on ihan yksi ja sama jos osoite on joku etsitaanystavia@gmail

Ei kukaan laita tänne mitään kimi.raikkonen@gmail.com osoitetta

Vierailija
5/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin antaisin tätä tarkoitusta varten tehdyn meiliosoitteen, en mitään etunimi.sukunimi@työpaikka.com. 😅

Siksi täältä, koska tämä on varmaankin Suomen vilkkain keskustelupalsta.

Ap

Vierailija
6/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea etsitään, mutta onko järkeä rajata ikää jos on vailla ystäviä?

Vierailija
7/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan on. Minusta, 44-vuotiaasta naisesta tuskin olisi sydänystäväksi tai edes keskusteluseuraksi parikymppiselle pikkulasten äidille - yhtään vähättelemättä ketään.

Vierailija
8/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä ystäviä, mutta kaipaan uusiakin. Ei siis mitään epätoivoista etsintää. Eikä tuo ikä ole niin justiinsa muutenkaan. Olipas negatiivinen vastaanotto, huh. ☺️

Ap

Vierailija
9/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeastaan on. Minusta, 44-vuotiaasta naisesta tuskin olisi sydänystäväksi tai edes keskusteluseuraksi parikymppiselle pikkulasten äidille - yhtään vähättelemättä ketään.

Jaaha? Mikäs sinussa on vikana? Itselläni on ollut kaikenikäisiä ystäviä vauvasta vaariin aina. Silloin kun olin parikymppinen niin minulla oli useita 30-50 ystäviä ja yksi 70 v. Ihan parhaita juttuja tuolla 70 v. mummelilla!

Vierailija
10/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä ystäviä, mutta kaipaan uusiakin. Ei siis mitään epätoivoista etsintää. Eikä tuo ikä ole niin justiinsa muutenkaan. Olipas negatiivinen vastaanotto, huh. ☺️

Ap

Jos onnen toivottaminen on negatiivista niin ei ihme, ettei mieleisiä ystäviä ole löytynyt.

Vierailija
11/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha? Mikäs sinussa on vikana? Itselläni on ollut kaikenikäisiä ystäviä vauvasta vaariin aina. Silloin kun olin parikymppinen niin minulla oli useita 30-50 ystäviä ja yksi 70 v. Ihan parhaita juttuja tuolla 70 v. mummelilla!

Varmaan sitten kaikki mahdollinen. Olen aika asiakeskeinen ja tykkään liikuskella tiettyjen aiheiden parissa - se lienee suurin vika. Yleinen kiinnostuneisuus ”kaikkeen” puuttuu.

Vierailija
12/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
13/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan ystävää Rovaniemellä N33

Vierailija
14/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä tahdonko tutustua lähemmin ihmisiin. Viihdyn itsekseni ja tuttujen seurassa.

Vierailija
15/15 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän