Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin äsken taaperon ja äidin. Ette usko! Tuolla äidillä oli paksut löysät jalat ja trikoot..

Vierailija
10.05.2018 |

Oikeasti..en kestä. Eikö ihmiset yhtään mieti, mitä päällensä pukevat! :D ei hyvää päivää, anna mun kaikki kestää..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää vain yksi kysymys: Miksi avasin tämän keskustelun?

Vierailija
2/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa, tosi väsynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on paksut löysät jalat ja todennut ettei sellaisia housuja olekaan jossa ne näyttää miltään, joten mennään niillä jotka itsestä hyvältä tuntuvat. Onneks alkaa hamekausi.

Vierailija
4/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa naiset, ihanaa kun tuemme toisiamme!

Vierailija
5/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on paksut löysät jalat ja todennut ettei sellaisia housuja olekaan jossa ne näyttää miltään, joten mennään niillä jotka itsestä hyvältä tuntuvat. Onneks alkaa hamekausi.

Ei muuta kuin menoksi, tämän palstan akoista ei kannata välittää. Typeriä koko sakki.

Hyvää kesää sinulle ja kintuillesi!

Vierailija
6/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää legginsejä laittako missään nimessä lihavat. Se näyttää ihan hirveälle. Esim legginsit alla ja shortsit päällä, hyi hemmetti.

Vierailija
7/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse suuttua käytännön neuvosta.

Vierailija
8/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin menoksi, tämän palstan akoista ei kannata välittää. Typeriä koko sakki.

Hyvää kesää sinulle ja kintuillesi!

Kiitos 🌞

Vierailija
9/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paksut jalat ja olin eilen liikkeellä trikoissa. Pahoittelen sieluusi aiheuttamiani vammoja.

Vierailija
10/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin äsken sinut ja minusta tuli kerralla impotentti olit niin ruma :(

Vierailija
11/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä tulisi, jos kaikki laittaisivat sellaista päälle, joka ei yhtään sovi? En minäkään laita minihametta koska jalkani ovat valkoiset ja taikinaiset.

Vierailija
12/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon että ap:n kaltaiset tyypit saavat kintuistani sellaisen silmäsäryn että vetäytyvät kotiinsa, ryömivät sängyn alle ja jäävät sinne. 

Vierailija
13/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja niin av-mamma ryntäsi somen ääreen ja aloitti innokkaan näppäilyn esittäen parantavansa maailmaa"

Vierailija
14/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puen päälleni sitä mikä tuntuu mukavalta riippumatta miltä se näyttää. Ja varsinkin viis veisaan siitä mitä mieltä muut ovat. Se on tämä Helsingissä asumisen etu. Hiihtäjää on joka lähtöön etkä erotu vaikka päällä olisi mitä. Toista se on pikkupaikkakunnilla, joissa on joka asialle standardit, joiden mukaan pitää toimia ja aina pitää miettiä, että mitä ne muut sanoo. Vietin sellaisella elämäni ensimmäiset 20v ja sitten pääsin pois.

Vierailija
15/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni.kultti pas.ka kultti kirjoitti:

Näin äsken sinut ja minusta tuli kerralla impotentti olit niin ruma :(

Eikös se ole vaan parempi niin, hikikomero ei kuitenkaan saa naista.

Vierailija
16/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siitä tulisi, jos kaikki laittaisivat sellaista päälle, joka ei yhtään sovi? En minäkään laita minihametta koska jalkani ovat valkoiset ja taikinaiset.

Taikinaiset? Oletko pullapoika? En tiennytkään että tekin palstailette.

Mun jalat ovat valkoiset koska olen valkoihoinen ja nyt on kevät, ja kyllä ne pääasiassa koostuvat luusta, lihaksesta, rasvakudoksesta ja ihosta koska olen ihminen.

Vierailija
17/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki apua. Tarvitset sitä. Vara aika omalääkärille, hän auttaa eteenpäin. Pääset heti juttelemana psykiatrisen sairaanhoitajan kansaa ihan ilmaiseksi. Kerro, että tunnet perusteetonta aggre kadun kulkijoita kohtaa ja haluat mouhottaa tästä julkisesti. Saat keskusteluapua ja alkaa tuntua paremmalta. Pus. Ihminen sinäkin vammainen pikku reppana olet, hali ja toivotus paremmasta tulevaisuudesta!

Vierailija
18/18 |
10.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonet anteeksi typoni. Kirjoitan taaperon roikkuessa käsistäni. Jalkani ovat oikeasti niin hoikat ja pitkät, että hänellä on kova työ ylettää niin ylös, siksipä käsi heiluu kirjoittaessa,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan