Näin äsken taaperon ja äidin. Ette usko! Tuolla äidillä oli paksut löysät jalat ja trikoot..
Oikeasti..en kestä. Eikö ihmiset yhtään mieti, mitä päällensä pukevat! :D ei hyvää päivää, anna mun kaikki kestää..
Kommentit (18)
Mullakin on paksut löysät jalat ja todennut ettei sellaisia housuja olekaan jossa ne näyttää miltään, joten mennään niillä jotka itsestä hyvältä tuntuvat. Onneks alkaa hamekausi.
Heippa naiset, ihanaa kun tuemme toisiamme!
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on paksut löysät jalat ja todennut ettei sellaisia housuja olekaan jossa ne näyttää miltään, joten mennään niillä jotka itsestä hyvältä tuntuvat. Onneks alkaa hamekausi.
Ei muuta kuin menoksi, tämän palstan akoista ei kannata välittää. Typeriä koko sakki.
Hyvää kesää sinulle ja kintuillesi!
Älkää legginsejä laittako missään nimessä lihavat. Se näyttää ihan hirveälle. Esim legginsit alla ja shortsit päällä, hyi hemmetti.
Ei tarvitse suuttua käytännön neuvosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin menoksi, tämän palstan akoista ei kannata välittää. Typeriä koko sakki.
Hyvää kesää sinulle ja kintuillesi!
Kiitos 🌞
Minulla on paksut jalat ja olin eilen liikkeellä trikoissa. Pahoittelen sieluusi aiheuttamiani vammoja.
Näin äsken sinut ja minusta tuli kerralla impotentti olit niin ruma :(
Mitä siitä tulisi, jos kaikki laittaisivat sellaista päälle, joka ei yhtään sovi? En minäkään laita minihametta koska jalkani ovat valkoiset ja taikinaiset.
Mä toivon että ap:n kaltaiset tyypit saavat kintuistani sellaisen silmäsäryn että vetäytyvät kotiinsa, ryömivät sängyn alle ja jäävät sinne.
"Ja niin av-mamma ryntäsi somen ääreen ja aloitti innokkaan näppäilyn esittäen parantavansa maailmaa"
Minä puen päälleni sitä mikä tuntuu mukavalta riippumatta miltä se näyttää. Ja varsinkin viis veisaan siitä mitä mieltä muut ovat. Se on tämä Helsingissä asumisen etu. Hiihtäjää on joka lähtöön etkä erotu vaikka päällä olisi mitä. Toista se on pikkupaikkakunnilla, joissa on joka asialle standardit, joiden mukaan pitää toimia ja aina pitää miettiä, että mitä ne muut sanoo. Vietin sellaisella elämäni ensimmäiset 20v ja sitten pääsin pois.
moni.kultti pas.ka kultti kirjoitti:
Näin äsken sinut ja minusta tuli kerralla impotentti olit niin ruma :(
Eikös se ole vaan parempi niin, hikikomero ei kuitenkaan saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä tulisi, jos kaikki laittaisivat sellaista päälle, joka ei yhtään sovi? En minäkään laita minihametta koska jalkani ovat valkoiset ja taikinaiset.
Taikinaiset? Oletko pullapoika? En tiennytkään että tekin palstailette.
Mun jalat ovat valkoiset koska olen valkoihoinen ja nyt on kevät, ja kyllä ne pääasiassa koostuvat luusta, lihaksesta, rasvakudoksesta ja ihosta koska olen ihminen.
Ap, hanki apua. Tarvitset sitä. Vara aika omalääkärille, hän auttaa eteenpäin. Pääset heti juttelemana psykiatrisen sairaanhoitajan kansaa ihan ilmaiseksi. Kerro, että tunnet perusteetonta aggre kadun kulkijoita kohtaa ja haluat mouhottaa tästä julkisesti. Saat keskusteluapua ja alkaa tuntua paremmalta. Pus. Ihminen sinäkin vammainen pikku reppana olet, hali ja toivotus paremmasta tulevaisuudesta!
Suonet anteeksi typoni. Kirjoitan taaperon roikkuessa käsistäni. Jalkani ovat oikeasti niin hoikat ja pitkät, että hänellä on kova työ ylettää niin ylös, siksipä käsi heiluu kirjoittaessa,
Herää vain yksi kysymys: Miksi avasin tämän keskustelun?