Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos Suomi ei ollut Euroviisujen finaalissa 2015, 2016, 2017, niin miten kyseessä voi olla ”neljän vuoden tauko”
09.05.2018 |
Eikö kaiken järjen kukaan kyseessä ole kolmen vuoden tauko?
Epäilen, ettei puhuttaisi ”kahden vuoden tauosta”, jos välissä olisi ollut vain yksi vuosi.
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vuonna 2014 oli viimeksi. Siitä on koko lailla tismalleen neljä vuotta. Peruskoulu?
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 2014 vuoteen 2018 on neljä vuotta.
Ei kai kukaan muuta väittänytkään? Mutta välissä on ollut kolmen vuoden kisat - ei neljän.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodesta 2014 vuoteen 2018 on neljä vuotta.
Ei kai kukaan muuta väittänytkään? Mutta välissä on ollut kolmen vuoden kisat - ei neljän.
Ap
Neljän vuoden tauko on neljän vuoden tauko, ei neljän kisan tauko.
Alue: Aihe vapaa
En tiiä, mutta onneks vihdoin päästiin finaaliin!