Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaunista, älykästä ja menestyvää naista kadehditaan niin suunnattomasti?

Vierailija
09.05.2018 |

Erityisesti Huhtasaaren opinnäytettä vääristellään ja vängätään väkisin plagiaatiksi, vaikka kaikissa opnnäytetöissä ainakin sama määrä tavalla tai toisella "lainattua". Entäs superlahjakas sovittelija Helle sitten? Sama vastaus, niin yksinkertainen ja meikäläinen: suunnaton kateus, oma saamattomuus ja näkymättömyys. Mutta vois sitä siltikin yrittää olla ihan ihmisiks.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vääristellään? Sehän on sitä, asia on todettu. Ja gradun kopioiminen on rikos.

Vierailija
2/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin ja älykkään menestyvän naisen lyttäyksen taustalla on oma katkeruus oman eletyn elämän suhteen. Tiedän omasta kokemuksestani, koska olen itse nuori, kauniiksi kehuttu menestyvä nainen jota on yritetty lytätä varsinkin työelämässä. Ja nämä pahimmat lyttääjät on näitä 40+ ikäisiä, lapsellisesti käyttäytyviä kantturoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis syytä tutkia sitten kaikkia graduja, sillä niissä on lainattua ja "plagioitua" vähintään yhtä paljon.

Vierailija
4/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis syytä tutkia sitten kaikkia graduja, sillä niissä on lainattua ja "plagioitua" vähintään yhtä paljon.

Minun gradussani kaikki lainaukset on merkitty ja viitteet näkyy. Mitään en ole plagioinut. Se on ihan varma. Joten saat tutkia. Hävettäisi kirjoittaa kuten sinä, ilmeisesti sinusta rikollisuus on ihan ok, varsinkin jos muutkin tekee.

Vierailija
5/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän piireissä noin on? Mun isossa työpaikassa tuollaisia naisia on kymmeniä - kukaan ei kadehdi heitä vaan ovat vilpittömän iloisia saadessaan niin pätevän ihmisen esimiehekseen/työkaverikseen.

Vierailija
6/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän piireissä noin on? Mun isossa työpaikassa tuollaisia naisia on kymmeniä - kukaan ei kadehdi heitä vaan ovat vilpittömän iloisia saadessaan niin pätevän ihmisen esimiehekseen/työkaverikseen.

Odotas kun menestyvät vielä piirun verran enemmän ;)

Vierailija
7/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nyt kadehdittaisi?

Vierailija
8/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalainen keskivartalo lihava nainen vihaa kaikkea kaunista ja haisee lisäksi pahalta :)

Vierailija
9/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppivat mahdollisesti käyttämään pistettä. ;) ;) ;)

ohis

Vierailija
10/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin että puhuit oikeasti kauniista, älykkäästä ja menestyneestä naisesta, mutta sitten mainitsitkin Huhtasaaren. 😂

Persut leikkii aina feministiä silloin kun voi puolustella omiaan. Muuten ei naisten oikeudet paljoa kiinnosta.

Vierailija
11/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä aikaansaava, mut et kaunis? joo ei. anteeks nyt vaan :D

Vierailija
12/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oppivat mahdollisesti käyttämään pistettä. ;) ;) ;)

ohis

Saivarteluun taipuvaisen luonteen omaava kuolee useimmiten viimeistään keski-iässä aivo- tai sydäninfarktiin.

Vierailija
13/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE tutkinut asian😂 siksikö äiti ja isi maksaa yleveroa?

Vierailija
14/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais pitää suu supussa ja kynä kuosissa, sillä nyt on puhe tulevasta rouva presidentistä. Pankaa tämä mieleenne!

Vierailija
15/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihaillut Angela Merkeliä. Mielestäni hän on näyttävä nainen. Oli nuoruudessaan aika vasemmalla laidalla, kuten useimmat itä-Saksalaiset, jonne pappisisä määrättiin työhön. Hän luki puolueen Venäjän-suhteiden vuoksi venäjää, jota osaa erinomaisesti ja ensimmäinen yliopistopaikkakin tuli helpommin puolueen jäsenyyden kautta. No, joka tapauksessa Angela-tyttönen opiskeli pääaineenaan kemiaa, jopa aina kvanttikemian tohtoriksi saakka. Ex-aviomies on muuten herra Merkel.  Äiti oli kieltenopettaja, joten englantikin sujuu kuin tyhjää vain. Puolue vaihtui kristillisdemokraatteihin jossakin vaiheessa.  

Hänen rauhallinen ja tyyni esiintymisensä ja olemuksensa antaa karismaattisen kuvan. Enpä usko, että Angla polkee lattiaan ja itkeä tihrustaa. Kukaan mies ei olisi noin tuulisessa paikassa noin kauan pysynyt.  

Vierailija
16/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ja älykästä naista ei mollata, jos hän toimii ja pärjää samojen sääntöjen mukaan kuin muutkin. Tämän voin kertoa ihan omasta kokemuksesta ja se on nähtävillä monen kauniin ja älykkään naisen kohdalla muutekin. En esim muista, että Leena Palotietä tai sheryl Sandbergiä olisi kauheasti syytetty gradun plagioinnista.

Jos taas kaunis ja älykäs nainen kuvittelee, että on ok vähän oikaista tuolta ja kiertää täältä ja että hän on kaikenkaikkiaan vähän sääntöjen yläpuolella, häntä kohdellaan kuin muitakin epärehellisiä huijareita.

Todettakoon, että suurin osa graduista ei ole kopioitu jostain lähdettä ilmoittamatta, vaan niissä on ihan itse yritetty tehdä jos ei nyt tutkimusta niin oppinnäytettä kuitenkin. Ei gradut missään eikä kenelläkään maailmoja mullista, mutta ihan poikkeuksia lukuunottamatta ne kyllä ovat ihan vilpittömiä yrityksiä harjoitella sitä, mikä loppujen lopuksi on yliopistotutkinnon tärkein osa.

Vierailija
17/17 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Huhtasaari ole mitään noista, joten ei syytä kadehtia. Lähinnä säälin. OIkeasti lahjakkaiden ei tarvitse plagioida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi