Onko kiharat luonnollisia?
Heräätkö aamulla kiharoiden kanssa? Kihartuvatko hiuksesi itsestään?
Kommentit (15)
En herää, eivät kiharru. Tehtynäkään kiharat ei meinaa pysyä paria tuntia pitempään vaikka laittaisi mitä aineita.
Eivät ole.
Kaikki tummaihoiset ottavat permanentteja jatkuvasti pitääkseen afronsa.
Toisille on, toisille ei. Mulla on valitettavasti piikkisuora tukka, joka edes lämmöllä kihartuu tosi huonosti ja kiharat suoristuu itsestään tunnissa-parissa ellei tönkkölakalla lakkaa paikalleen. tässä asiassa tuntuu olevan että monelle se oma hiustenlaatu on huono, esim. minä ihailen laineita ja kiharoita, mutta sitten jotkut jolla on luonnostaan taipuisat hiukset, ihailee tällaisten pikkkisuorien hiusten kiiltoa.
Mulla kihartuu vähän luonnostaan, enemmän taipuisat, jos haluun suorat: suoristan, kiharat: kiharrinpuikko.
Luonnonkiharat on usein semmoinen pörrönen ja laineikas.
No raati vastaa:
Onko hiusten laitto sallittua?
Vierailija kirjoitti:
No raati vastaa:
No miksei olisi?
Vierailija kirjoitti:
No raati vastaa:
Öö tottakai, varmaan 80% naisista laittaa hiuksensa.
Mulla menee luonnostaa sellaisille laineille. Aina täytyisi olla joko suoristamassa tai kihartamassa, muuten tukka näyttää siltä että siinä on kulahtanut, vanha permis.
Minulla on kaikenlaista lainetta ja kiharaa + itsestään kiertyviä korkkiruuveja. Hiuksilla on ihan oma tahto ja kihartuvat miten sattuu. Siksi sitä kutsutaan luonnonkiharaksi, koska se on luonnostaan. Suosittelen jatkossa googlettamaan noinkin yksinkertaisia asioita niin saat ihan tarkemman selityksen miksi hius joillain kihartuu luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole.
Kaikki tummaihoiset ottavat permanentteja jatkuvasti pitääkseen afronsa.
Ja käyvät solkussa pitääkseen rusketuksensa. Paitasi vauvat, niiden äideillä on sisään rakennettu solkku ja raskaushormoneista rakentuneet papiljotit.
Kihartuu. En koskaan föönaa hiuksia. Annan vain kuivua itekseen suihkun jälkeen. Äärimmäisen helppohoitoiset. Kampaaja niitä just viimeksi kehui kunpa olisi tuollaiset hiukset.
Kyllä, ja hiukseni ovat luonnostaan karheat ja kuivat. En ikinä voi astua hiuksia laittamatta pihalle, sillä se on varsinainen pörröpää. Todella epäsiistin näköiset auki :D Ja ihmeellinen toi kysymys jonkun kommentissa että voiko valkoihoisella olla kiharat hiukset.. No kyllä voi :D
Paras juttu oli jättää shamppoo kokonaan. Nyt kiharat ovat erittäin paksut ja elinvoimaiset. Mies 28v. Vähän kyllä tykkään laittaa, mutta joskus on ihan kiva kävellä kauppaan pää täynnä gigolon korkkiruuveja.
Lapsena vihasin. Nyt katselen kauhulla kun jotkut ikätoverit näyttävät 20 vuotta vanhemmilta ohuine vetäytyvine hiuksineen. Olisipa joku silloin sanonut, että odota vain. :D
Tiedän yhden punapään jolla on luonnollinen permanentti. Kuulemma aivan kauhea hoidettava.
Tummaihoisilla kyllä.
Mutta entäs valkoihoisilla?