Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

et oo sitten koskaan hoksannu mitä tapahtuu kun nostat banaaniterttua?

Vierailija
09.05.2018 |

Mitä tapahtuu verrattuna esim. muutaman omenan nostamiseen yhdellä kädellä?
Ja miksi esim. viiden omenan keräämiseen tarvitaan pussia mutta onko eroa siihen jos nostetaan banaaniterttu jossa viisi banaania?
Tuleeko mieleen mikä pussi olisi viisainta ottaa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tertutatertutatertuntaa

Vierailija
22/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmesstä te löydätte märkiä banaaneja? Olen ehkä kahdesti elämässäni nähnyt niitä kaupassa, vaikka usein ostankin.

Vai oletteko oven takana jo heti aamuseitsemältä? Ikinä en ole tarvinnut banaaneille pussia ja luulen pärjääväni ilman jatkossakin.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omenat on kuivia, banaanit märkiä.

Mutta palstan ohjeista viisastuneena en tänään laittanut banaaneja pussiin. Sen sijaan kippasin ne kärryistä märkinä hihnalle ja sainkin aikaan melko mukavan nestetahran. Lisäksi hintatarra oli kastunut eikä viivakoodista saanut selvää, joten kassa lähti punnitsemaan terttua ja toi sen muovipussiin pakattuna minulle. Yhdessä sitten päätimme, että vettynyt sokeripaketti sekä hapankorppulaatikko jäävät kassalle, minä kävin hakemassa uudes hyllystä.

Jono takanani oli iloinen siitä, että olen ekologinen enkä käytä turhia muovipusseja.

Prisma tänään klo 16.10. Ainahan isoissa kaupoissa on märkiä banaaneja,koska kierto on nopeaa ja pitää täydentää moneen kertaan päivässä. En edes muista, koska olen töiden jälkeen kaupassa käydessäni saanut muita kuin kosteita banaaneja. Paitsi tietty ne ruskeat läikikkäät luomubanaanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun taso on täällä sitä luokkaa, että ilmeisesti monella on huomenna vapaapäivä. Ei mulla muuta.

Vierailija
24/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kostea banaani! 😍

Vierailija
25/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupassa tajuaisivat pestä ostoskorin ja -kärryt sekä liukuhihnan useammin, niin banaaninkuoret riittäisivätkin! Käytän biohajoavan hedelmäpussin joko biojätepussina tai ilmaisena wc:n pikkuroskiksen pussina. 

Syötsää banaanit KUORINEEN!!!

Vierailija
26/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos terttu nousee ilmaan ja sen voi laskea sellaisenaan koriin, miksi tunget tertun muovipussiin?

Omenathan ovat irrallaan, eivät tertuissa.

Omenat on kuivia, banaanit märkiä.

Mutta palstan ohjeista viisastuneena en tänään laittanut banaaneja pussiin. Sen sijaan kippasin ne kärryistä märkinä hihnalle ja sainkin aikaan melko mukavan nestetahran. Lisäksi hintatarra oli kastunut eikä viivakoodista saanut selvää, joten kassa lähti punnitsemaan terttua ja toi sen muovipussiin pakattuna minulle. Yhdessä sitten päätimme, että vettynyt sokeripaketti sekä hapankorppulaatikko jäävät kassalle, minä kävin hakemassa uudes hyllystä.

Jono takanani oli iloinen siitä, että olen ekologinen enkä käytä turhia muovipusseja.

Itselläni ei ole koskaan ollut tollaista ongelmaa banaanien kanssa vaikka ostan niitä joka kauppareissulla enkä käytä pussia. En ymmärrä miten te jotkut onnistutte tekemään siitä noin vaikeaa.

Vierailija
27/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaupassa tajuaisivat pestä ostoskorin ja -kärryt sekä liukuhihnan useammin, niin banaaninkuoret riittäisivätkin! Käytän biohajoavan hedelmäpussin joko biojätepussina tai ilmaisena wc:n pikkuroskiksen pussina. 

Syötsää banaanit KUORINEEN!!!

Jotkut eläimet itse asiassa syövät. Varmasti on olemassa myös joku kuriöösi mursu tai marsu, jolla on vessan pikkuroskis.

Vierailija
28/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutun taso on täällä sitä luokkaa, että ilmeisesti monella on huomenna vapaapäivä. Ei mulla muuta.

Helatorstain vietto on aloitettu, hölökyn-kölökyn!

Vierailija
29/29 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa vääntöä, märkiä banaaneja, mitä ihmettä? En ostaisi pussitettuna enka ilman. Kuiviakaan en pussita.