TE-toimisto laittaa velvoittavia tehtäviä vaikka sairaslomalla?!!
Ja mulla on jo sairaspäivät täynnä.
Eläkehakemus on vetämässä mutta eihän sinne elävänä pääse.
-
Ansiosidonniset kyllä ottaisin, sen verran on noita maksuja nettomaksajana maksanut.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201711152200534052_u0.shtml
TE-toimisto patisti kuollutta naista työnhakuun - ”Kuulostaa kornilta ja karmealta”
Kommentit (8)
Te- toimisto on tällä hetkellä sekaisin kuin seinäkello. Siellä on uutta porukkaa, joka ei osaa painaa oikeaa nappia vaikka se olisi ainoa. Kiitos tästä kuuluu raakileena läpirunnotulle aktiivimallille, joka sekoittaa satojen tuhansien ihmisten elämän.
Ja lisää on tulossa sotessa. Kiitos Sipilä.
Toivotaan että virkailija itse tulee vanhaksi ja raihnaiseksi.
No eikös hallituksen intressi ole juuri ajaa Te-toiminta alas ja ottaa kaverien firmat hoitamaan tämä työllistämishomma. Näin kivasti se yksityistäminen ja verorahojen varastaminen menee!
Annetaan vaan Sipilän ja sininuolijoiden tehdä lisää lakeja, niin kukaan ei enää tiedä miten ensi kuussa eletään. Tämä ei koske ainoastaan työttömiä vaan myös nuoria, joiden pitäisi rakentaa elämäänsä, ja hallitus vie pohjan nuorten kunnollisilta työsopimuksilta. Kukaan ei enää uskalla perustaa perhettä.
Miten helkkarissa noiden annetaan vain porskuttaa menemään? Nyt on kyse meidän lapsistamme.
Lisäksi laittoi työllistymissuunnitelmaa sellaista mistä ei puhelimessa ollut puhetta.
Tollanen ei ole oikein, se kuuluu sopia yhdessä.
Voikos siitä valittaa johokin?
AP
Vierailija kirjoitti:
Te- toimisto on tällä hetkellä sekaisin kuin seinäkello. Siellä on uutta porukkaa, joka ei osaa painaa oikeaa nappia vaikka se olisi ainoa. Kiitos tästä kuuluu raakileena läpirunnotulle aktiivimallille, joka sekoittaa satojen tuhansien ihmisten elämän.
Ja lisää on tulossa sotessa. Kiitos Sipilä.
Tämä. Täysin kouluttamatonta jengiä puikoissa. Tradenomeja ja restonomeja - ei päivääkään edes alaa sivuavaa työkokemusta. Että siinäpä sitten yritetään handlata hommaa, kun asiantuntijapäässä on vastassa vielä itseänin suurempi debiili.
Itse olen pitkällä sairauslomalla, mutta te-toimiston on tosiaan todella vaikea ymmärtää asiaa. Työttömyysturva osattiin kyllä katkaista toisena arkipäivänä sairausloman alkamisesta, mutta työnhakua ei saa katki kirveelläkään. Tästä syystä tulee käskyjä esittää uusi työnhakusuunnitelma yms.