Miehen orgasmi ja ejakulaatio / ajoitus, kertokaa?
Niin. Tämä on arvoitus. Millainen on miehen orgasmi? Alkaako se, kun alkaa ruiskuta? Ennen? Kun on alkanut ruiskuta?
Mietin, kun yksi voihkii siinä tahdissa mitä sperma ruiskuaa, joka sykähdyksellä. Toisesta huomaan, että saa vasta siitä kun sperma alkaa ensin pulputa suuhun.
Huudatko? Voihkaisetko?
Haluatko jatkaa ja työntyä syvemmälle tai koskea vielä kyrvän päätä kun saat? Vai voitko lopettaa esim runkkaamisen ja pitää kalua kädessä ja antaa ruiskuta, voiko se olla nautinnollista vaikket enää edes koske kaluun?
Imenkö vielä kun mieheltä tulee, vai annanko rauhassa vain saada?
Nämä ovat minulle ihania arvoituksia. Kertokaa!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kun jotkut laukee sillain, ettei ne tee enää runkatessa mitään kun tulevat, ruiskivat vaan kalu kädessä tyhjiin. En ymmärrä, miten se voi olla nautinnollista?
Naisen orgasmi on niin kovin erilainen.
Tämä on todella kiinnostava aihe, josta haluaisin oppia lisää.
Täytyy itse asiassa seuraavan kerran kysyä, haluaako mies, että jatkan imua tms vai mitä.
No ei ole. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 5 sekuntia ennen varsinaista siemensyöksyä tuntee, ettei orgasmia voi enää peruuttaa. Silloinkin tuntuu jo erittäin hyvältä mutta varsinainen orgasmi on yhtä kuin sperman ruiskiminen sykäyksittäin, eli se kestää vain noin 10 sykäyksen ajan. Ensimmäinen niistä on voimakkain ja orgasmin huippu. Sykäysten tahdissa tulee äänneltyä murahdellen tai voihkien jos on naisen kanssa koska se on luontevaa ja haluan, että nainen tuntee, näkee ja kuulee aiheuttamansa nautinnon. Yksikseen siihen liittyy lähinnä raskasta huohotusta.
Spermat voi ruiskia vaikka stimuloiva liike lakkaisikin mutta tietysti tuntuu paremmalta jos hankaus jatkuu koko ajan. Uusinnan ottaminen vaatii aikaa, ehkä jopa tunnin, koska terska on orgasmin jäljiltä herkkänä.
Ehdottomasti paras orgasmi ja voimakkain on silloin kun nainen esim liukkaalla ihoöljyllä jatkaa vetelyä ja runkkausta kääntäen kättä terskalla tai suihin ottaessa jatkaa imemistä kun orgasmi alkaa. Kropan jännittyminen ja ensisykäisyt tuntuu upemmalta ja silloin voihkin ja karjun mikäli nainen jatkaa taukoamatta stimulointia. Naidessa tuossa vaiheessa alan pumpata syvemmälle naiseen aivan syvälle ja kroppa tekee tämän kuin itsestään mikä on suunnattoman siistiä kun keho tekee liikettä mitä et itse tee. Kun laukean yleensä pysähdyn enkä voi liikkua 10 sekuntiin ja tämän ajan sykkii ja sperma tulee voimakkaina ryöppyinä. Tän jälkeen upealta tuntuu kun terska menee herkäksi ja pienikin kielellä nuoleminen esim naisen suuhun lauetessa saa aikaan miniorgasmeja ja säpsähdyksiä. Tällaisen orgasmin jälkeen olen yhtä hymyä loppupäivän ja vaikka olen mies niin sanoisin että pystyn saamaan ainakin 5 erilaista orgasmia
M34
Tässä on hyvä arvio ajoituksesta. Kyllähän se tosiaan jo alkaa ennen sykähdyksiä ja parhaalta tuossa kohtaa tuntuu.