Mitä tarkoittaa jos nainen itkee seksin jälkeen?
Kommentit (25)
Vedit sitten kuiviltaan anukseen. :((
Miksi FWB suhteessa onnesta itkisi?
Sääli itseään alennustilansa vuoksi. Häntä oksetti, että ryhtyi koko hommaan sinun kanssasi.
Naisella on vakituinen miesystävä ja nainen katuu pettämistä.
Itkee onnesta, koska sai vihdoinkin höynäytettyä jonkun hölmön tulevan elättäjän panemaan itsensä paksuksi.
Taas yksi vellimuna. Kyllä siinä huumori loppuu ja usko on koetuksella.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä FWB. Sai vissiin hyvät kyydit?
M26
Tunteita.
Jos on saanut orgasmin niin paluu "arkeen", eli hormonitasapainon palautumineen normitasolle, on kova tiputus huipulta. Jotkut miehet myös "mököttävät" seksin jälkeen. Ihan normaalia. Jos taas epäilet muita syitä niin kysy häneltä, mistäs me täällä sun kaveripanoista tiedetään kun kumpaakaan tunne.
Kannattaa kysyä. Yllättävän yleistä on hormoneista johtuva orgasmin jälkeinen itkuisuus ja alakulo. Mulla oli sitä nuorempana, ei liittynyt mitenkään seksin tai orgasmin laatuun. Mielenkiintoista, että ap tulkitsee antaneensa niin hyvää seksiä. Monet miehet tulkitsivat aivan eri tavalla esim. huolehtien oliko jotain mikä sattui.
Mä itken joskus hyvän orgasmin jälkeen myös masturboidessa. Hormonit varmaan.
T. N23
Joko tunteita tai pettää miesään.
Mulle käy joskus noin. Saan tosi voimakkaita orgasmeja ja jotenkin se vaan tekee tosi herkäksi. Vielä korostuu jos tykkään miehestä. Mut oon kin tosi herkkä ja tunteellinen.
Minä itken joskus; seksi rakkaani kanssa on tuntunut silloin poikkeuksellisen ihanalta.
Otsikon perusteella ajattelin että on kovin rakastunut tai sai räjähtävän orgasmin, nämä on minulla syynä. Mutta ei kyllä ole koskaan kenenkään kaveripanon kanssa käynyt. Todennäköisesti nainen katuu, joko seksiä tai sitten on ihastunut johonkin toiseen, pettää miestään kanssasi tms.
Ison orgasmin jälkeen voi tulla hallitsematon itku. Yhtä todennäköisesti kyse saattoi olla myös stressin purkaantumisesta, itseinhosta, whatever.
Yhdynnän jälkeinen dysforia on oikeasti olemassa oleva ilmiö. Googlatkaa, jos ette usko.
Olisi halunnut paremmat.