Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhöntulotarkastus ja vanha masennussaikku

Vierailija
08.05.2018 |

Eli uuteen työhön pitäisi käydä työhontulotarkastuksessa. Vuonna 2008 olin sairaslomalla keskivaikeasta masennuksesta 5kk. Siihen liittyi lapsettomuutta, rajuja hormonihoitoja ja raskaus, joka heitti hormonit sekaisin lopullisesti. Lisäksi oli vanhaa rasitetta kuten potkuja, avioeroa sekä hankala isäsuhde. Toivuin tilanteesta hyvin, en ole syönyt koskaan lääkkeitä ja ainoastaan metoniinia silloin nukkumiseen. Sitäkään en ole syönyt vuoden 2009 jälkeen.

Meinasin jo ruksata paperiin, ettei ole ollut mt-ongelmia. Mutta nyt tajusin, että en pysty salaamaan sitä, koska työterveyden tarjoaja on sama kuin 2008. Siellä se papereissa näkyy..

Olen ihan paniikissa. Tähänkö tämä nyt tyssäsi? Olen ollut kaksi vuotta määräaikaisena ja nyt saisin vakinaisen työn, joten minut laitetaan sen takia tarkastukseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 10 vuotta sitten ei mitään väliä

..........

Vierailija
2/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnantaja saa siitä sairaudestasi mitään tietoa ellei se vaikuta jotenkin työkykyysi. Asia kannattaa ottaa puheeksi lääkärin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Mikä tyssäsi? Vakinaistaminen? Entä vuonna yks ja kaks leikattu umpilisäke? Itselleni on työterveyslääkäri kirjoittanut masennuslääkereseptejä vuosikaudet, eikä ole tullut mieleenikään että se jotenkin työnantajaa kiinnostaisi. Sairaslomallakin olin aluksi kuukauden masennuksen takia. Sen jäkeen olen ollut työkykyinen. Ja sittemmin vakinainen. Olen sitäpaitsi ollut siinä uskossa, ettei työnantaja, ainakaan lähimmät esimiehet, edes saa tietoa diagnooseista. Olenko ihan pihalla?

Vierailija
4/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että toi on nuoruuden juttu, ja ettei sillä ole enää mtn väliä. Nyt ihan rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi