Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aktiivimallityydytys

Vierailija
08.05.2018 |

Eihän tämä ihan viisasta ole, mutta tänään koin iloa, kun Hesarin puhelinmyyjä soitteli tarjousta, kun olemme katkaisseet kestotilauksen päättymään piakkoin.

Ja minä sain kertoa, että ei nyt voi hyvälläkään hinnalla tarttua tarjoukseen, koska aktiivimallin takia joudutaan sääatämään juuri Hs:n verran. Kerroin, että palataan asiaan joskus, kun saadaan parempi hallitus. Jonkun tyydytyksen tuosta sain.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten jää kaipaamaan lehteä?

Vierailija
2/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten jää kaipaamaan lehteä?

Osittain, mutta pakkohan jotain säästöjä on tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon kaikille puhelinmyyjille/ rahankerääjille, että en pysty osallistumaan Sipilän aktiivimallin vuoksi. Ovat hiljaa.

Vierailija
4/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sanon kaikille puhelinmyyjille/ rahankerääjille, että en pysty osallistumaan Sipilän aktiivimallin vuoksi. Ovat hiljaa.

Pitää todellakin ottaa tuo käyttöön! Tuosta ilostahan sitä voi vastata tuntemattomiin numeroihinkin.

Vierailija
5/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vielä maksaa paperilehdestä?

Vierailija
6/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä mielellään kuluttaisi rahaa, tuottaisi veroja.

Mutta ei nyt tämän aktiivimallin takia vaan pysty. Ei kerry valtiolle veroa.

Vierailija
7/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lukee Hesaria, niin ei kovin älykäs olekaan. Itse tajusin katkaista viherhihhuloidin ja manipulointikoneiston masinoinnin jo 20 vuotiaana.

Sinkkumies

Vierailija
8/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä mielellään kuluttaisi rahaa, tuottaisi veroja.

Mutta ei nyt tämän aktiivimallin takia vaan pysty. Ei kerry valtiolle veroa.

Parempi, että rahat on valtiolla, kuin propaganda koneistolla.

Hyvä, hyvä. Täytyy siis meidän työntekijöiden maksaa vähemmän veroja.

Sinkkumies

Vierailija
9/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää todellakin ottaa tuo käyttöön! Tuosta ilostahan sitä voi vastata tuntemattomiin numeroihinkin.

Miksei niille voisi vastata. Kerran löin samalle puhelinmyyjälle töissä 4 kertaa luurin korvaan. Kun mulla oli ihan töitäkin.

Sinkkumies

Vierailija
10/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

(mut täytyy myöntää, että oli se sinnikäs)

Olen tehnyt myös muuta jäynää, olen sanonut innosta hihkuen, että voisin tilata sen ja sen lehden (jonka tiedän olevan kilpailijalla)

Rahat on loppu soita ensi kuussa

Nyt en ehdi, koska kokkaan, voitko soittaa 5 minuutin päästä 

Lähden koiran kanssa ulos 

Olen myös laittanut puhelimen pöydälle ja mennyt oikeasti kokkaamaan, kun sitä myyntitarinaa on jatkunut 10 minuuttia, niin puhelimesta alkaa kuulumaan haloo haloo: onko siellä ketään?

Vähäx repeilen

Sinkkumies

Vierailija
11/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on juuri oikea paikka säästää aktiivimallileikkaus. Mitään et menetä, netissä tärkeimmät uutiset kuitenkin ilmaiseksi ja jää enemmän aikaa johonkin hyödylliseen kun ei ole pakko lukea kaikkea mistä on maksanut.

Vierailija
12/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristäkää vyötä. On siis selkeästi varaa leikata. Tämä on hyvä viesti hallitukselle.

Kyse oli siis pelkän turhan lehtitilauksen perumisesta. Mitään oikeata elintason laskua ei siis tullutkaan. Varaa on leikata.

Sinkkumies

Vierailija
13/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiristäkää vyötä. On siis selkeästi varaa leikata. Tämä on hyvä viesti hallitukselle.

Kyse oli siis pelkän turhan lehtitilauksen perumisesta. Mitään oikeata elintason laskua ei siis tullutkaan. Varaa on leikata.

Sinkkumies

Tietysti on. Onko joku ollut niin tyhmä, että on luullut, että jokaikisellä työttömällä on varaa vain asuntoon, sähköön ja kaaliin ja perunaan? Jos se joidenkin kokoomusnilkkien tavoite ehkä onkin, niin voin neuvoa, että tuo systeemi vaatisi sellaiset burokratiasysteemit, että tulisi todella kalliiksi.

Vierailija
14/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinä voisit leikata vaikka pääsi irti.

Vierailija
15/15 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tietysti on. Onko joku ollut niin tyhmä, että on luullut, että jokaikisellä työttömällä on varaa vain asuntoon, sähköön ja kaaliin ja perunaan? Jos se joidenkin kokoomusnilkkien tavoite ehkä onkin, niin voin neuvoa, että tuo systeemi vaatisi sellaiset burokratiasysteemit, että tulisi todella kalliiksi.

Kyllä nyt alkoi pelottaa, kun työtön pummi puhuu taloudesta.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän