Onko Veet huonoa lapselleni?
Olen käyttänyt karvanpoistoon " Veet" -merkkistä ihokarvan poistoainetta. Sehän levitetään iholle esim säärille ja annetaan vaikuttaa ennen ainee0n pois kaapimista muutaman minuutin ajan. Siinä ajassa ehtii yleensä lukea Apu-lehden kannesta kanteen. Ihailen voimakkaasti Jorma Uotista ja olen harkinnut että pojalleni, Markus-Petrus-Setterille 5 v, sopisi samanlainen look. Olen hankkinut jo hänelle, siis pojalleni en Jorma Uotiselle, samanlaiset sarvisankaiset rillit kuin Jorma Uotisella. Onneksi pojallani on varsin huono näkö, plussan puolella voimakkaasti. Sanoin ettei kannata katsoa kohti aurinkoa ellei halua päästä eroon kulmakarvoistaan. Mutta ne hiukset vaivaa minua ja ollaan ihan porukalla pojan kanssa mietitty rakentavaan henkeen, että kalju on seksikästä ja edesauttaa häntä hänen taiteellisuudessaan. Olen myös varannut Steiner-koulusta paikan pojalleni. Siellä kohotyetaan kädet ilmaan ja sanotaan: " tule aurinko" . Älkää kysykö mitä se tarkoittaa.
Kommentit (2)
ap, että laittasit lapsen päähän sitä mönjää? minä en. On se sen verran tujua kuitenkin.
noin sanota