Ripsiväri mikä ei tartu yläluomelle päivän aikana
Onko sellaista, joka pidentää ja tuuheuttaa ripsiä, mutta ei tartuta väriä iholle?
Kommentit (11)
laita silmäluomiin niihin tarkoitettua pohjustusvoidetta ja käytän vedenkestävää ripsiväriä
ripsiväris tarttuu koska silmäsluomet rasvoittuvat kenties päivän mittaan jolloin se tarttuu.
1: Kiitos! Tuota kokeilen!
2: Kiitos vinkistä. En tosin jaksaisi alkaa säätämään ylimääräisten putelien kanssa, mutta täytyy kokeilla jos en löydä sopivaa ripsiväriä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ripsiväri, joka.
Joka laitetaan vain jos puhutaan ihmisestä tai eläimestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsiväri, joka.
Ei. Tässä viitataan tarkkarajaiseen, konkreettiseen asiaan, eli ripsiväriin. Siis joka.
Vedenkestävä, tai se mikä lähtee vaan 38(?)c.
Mulle on joskus neuvottu, että vedenkestävä ripsiväri saattaa liueta, jos on kosketuksessa "rasvan" kanssa ja iho on yleensä rasvainen. Tässä mielessä vesiliukoinen olisi parempi vaihtoehto. Kannattaa varmaan kokeilla.
Itse käytän vesiliukoista, eikä väri ole levinnyt päivän aikana, vaikka ripset osuvatkin välillä luomiin. Väri kannattaa myös levittää ainakin osittain pienillä siksak-maisilla liikkeillä. Käytän Rimmelin ripsivärejä (halpoja, mutta hyviä). Eivät myöskään paakkuunnu ripsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsiväri, joka.
Ei. Tässä viitataan tarkkarajaiseen, konkreettiseen asiaan, eli ripsiväriin. Siis joka.
Joka sana viittaa aina edelliseen sanaan, mikä vastaavasti edelliseen lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsiväri, joka.
Joka sana viittaa aina edelliseen sanaan, mikä vastaavasti edelliseen lauseeseen.
Ai joka sana? Sinuna ei kannata kyllä muita neuvoa. Tilanne on aivan selvä.
Lumenen "Deep black", sellanen vaaleansininen. Ei ole vedenkestävä, mutta mun kokemuksen mukaan ei varise, ei leviä ja on helppo laittaa.
Sensai 38 astetta. On vedenkestävä 38 asteeseen asti, eli ei tahraa tai valu.