Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkämerkkisiä farkkuja käytät?

Vierailija
08.05.2018 |

Pitäisi ostaa uusia farkkuja, mutta en oikein löydä sopivia. En halua mitään H&M halpisfarkkuja vaan jotkut hyvät ja siistit mitä voisi käyttää töissäkin (toimistotyö).

Minkä merkkisiä farkkuja suositte? Entä mistä te muut nelikymppiset ostatte farkkunne?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Tiklakselta Very Nice-merkkiset farkut. Maksoi jotain kolmekymppiä ja todella hyvät ovat.

Vierailija
2/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi's aina. Niiden mallit on vaan mun kropalle parhaita, ja laatu on aina hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytää siis mukavat, hyvännäköiset, siistit ja sellaiset mitkä pitää kuosinsa.

ap

Vierailija
4/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levi's aina. Niiden mallit on vaan mun kropalle parhaita, ja laatu on aina hyvä.

Leviksiä mullakin oli teininä, sillon 90-luvulla :D Olin jo ihan unohtanut koko merkin, pitääkin tsekata ne. Ovat kai tekemässä vähän niin kuin uutta tuloa?

ap

Vierailija
5/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen löytänyt juuri sieltä h&m:ltä parhaat. Muut ovat jääneet käyttämättä. Sopii parhaiten mulle ja istuu parhaiten.

Vierailija
6/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen vartalotyyppi? Pitkät jalat, lyhyet jalat? Punkero, treenattu vai laiha? Hyväkroppaiselle sopii housut kuin housut, ruma vartalo vaatii vaatteilta enemmän.

Vierailija
7/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen vartalotyyppi? Pitkät jalat, lyhyet jalat? Punkero, treenattu vai laiha? Hyväkroppaiselle sopii housut kuin housut, ruma vartalo vaatii vaatteilta enemmän.

Lyhyt, vähän pyöreä, ei kuitenkaan lihava.

Vierailija
8/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Stockalta viime keväänä Michael Korsin farkut. En ensin uskonut, et mahtuis jalkaan, kun näyttivät niin kapeilta. Mutta olivat tosi joustavat ja ostin vielä toiset, vaikka menivät kyllä vähän yli budjetin. En oo katunu.

Vierailija
9/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin Stockalta viime keväänä Michael Korsin farkut. En ensin uskonut, et mahtuis jalkaan, kun näyttivät niin kapeilta. Mutta olivat tosi joustavat ja ostin vielä toiset, vaikka menivät kyllä vähän yli budjetin. En oo katunu.

Hyvät farkut kyllä maksaa aika paljon, mutta jos löytyis oikein hyvät niin mieluusti maksankin.

ap

Vierailija
10/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet levikset (mustat) jotka ihan ok, yhdet harmaat Leet joista tykkaan (tosin vahan isot, pitaisi ostaa pienemmat) seka yhdet mustat AG Jeans-merkkiset. Mulle ei oikein sovi skinnyt, joten nuo on kaikki straight/slim leg. Etenkin nuo AG:t on mulle todella sopivat vaikka maksoivat maltaita. Katselen juuri sinisia tai harmaita slim-farkkuja seka kermanvalkoisia lyhyempia kesaksi. Aiemmin olen kayttanyt myos Sevenia, pitaisi katsoa mita siella on nyt tarjolla. En tykkaa cropped flare-tyylista joka on kai nyt trendikas, enka kaksitasolahkeista, revityista, mom jeansesista tms trendikkeista ... N46

Vierailija
11/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään varustelekan hamekansan farkuista. 

https://www.varusteleka.fi/fi/bestsearch/S%C3%84RM%C3%84%20HAMEKANSAN?q…

-n47

Vierailija
12/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavat merkit ovat sopineet tälle lyhyelle & vähän pyöreälle: Levis, Diesel, Lee.

Vierailija
13/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavat merkit ovat sopineet tälle lyhyelle & vähän pyöreälle: Levis, Diesel, Lee.

Mitkä kaupat myy Lee-merkkiä?

ap

Vierailija
14/14 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halpahallista" ostetut Tervis-merkkiset joustofarkut.

M 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme