Haiseva prinsessa
Onko muilla kokemuksia naisista jotka ovat kouluttautuneet, saaneet hyvät työpaikat, ovat sosiaalisia, kulkevat kodin ulkopuolella siisteinä ja heitä pidetään fiksuina, mutta parisuhteessa he ovat rasittavia haisevia energiasyöppöjä?
Kommentit (7)
Oletko exäni? Sillä oli jotenkin vaikeaa ymmärtää, että koulun ja työn jälkeen en olisi enää jaksanut olla sille lapsenvahtikin. Varsinkin suhteen loppuvaiheessa tämä jatkuva vaativuus alkoi vaikuttaa habitukseeni kotona. Exäni oli työtön ja sillä oli aikaa huolehtia ulkonäöstään, joka olikin sille erityisen tärkeää.
luulin että täällä puhuttaisiin lahden slummiprinsessasta :(
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin! :( Onko mitään uusia uutisia tästä? Askia oon seurannut, mut ei sielläkään mitään jännää
Vierailija kirjoitti:
Oletko exäni? Sillä oli jotenkin vaikeaa ymmärtää, että koulun ja työn jälkeen en olisi enää jaksanut olla sille lapsenvahtikin. Varsinkin suhteen loppuvaiheessa tämä jatkuva vaativuus alkoi vaikuttaa habitukseeni kotona. Exäni oli työtön ja sillä oli aikaa huolehtia ulkonäöstään, joka olikin sille erityisen tärkeää.
En ole exäsi, enkä vaatinut exääni tekemään kotona mitään. Minä tein enemmän viikkotyötunteja sekä töissä että kotona kun näin ettei kumppanini vain ollut tottunut tekemään asioita tehokkaasti vaan hän nysväsi koko ajan asian viereltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin! :( Onko mitään uusia uutisia tästä? Askia oon seurannut, mut ei sielläkään mitään jännää
Mikä sen ask on? Instagramia päivittelee toisinaan, siellä nimellä kissaprinsessa.
Ei valitettavasti.