Kummasta mies saa helpommin pillua: terassilta vai yökerhoista?
Itse en ole kauheasti terasseilla käynyt, mitä nyt olen joskus käynyt aloittelemassa parilla oluella tms. Tuntuu vaan, että pariutumismarkkinat ovat keskittyneet enemmän noihin yökerhoihin, kun taas terassille mennään lähinnä vaan ryyppäämää kaveriporukalla.
Kommentit (17)
Mite aattelit terassilla ketää lähestyä kun kaikki porukat on vaan omissa pöydissä :D
Entinen deittailija kirjoitti:
Yökerhosta tietysti, kuten itsekin olet huomannut.
Olen vaan huomannut, että monet rumat miehet suuntaavat munat ojossa heti ensimmäisten keväthelteiden myötä terasseille, koska uskovat sieltä lohkeavan. Ovat varmaan niin rumia, etteivät pääse yökerhoihin sisälle, joten heidän pakko vaan tyytyä terasseihin.
Olen myös huomannut, että terasseilla on yleensä aika vähän nuoria naisia, mutta sitäkin enemmän keski-ikäisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mite aattelit terassilla ketää lähestyä kun kaikki porukat on vaan omissa pöydissä :D
No siinäpä se :)
Kulmakuppiloista irtoaa, siellä 50v seinäruusuja. Riittää kun tarjoo juoman, jo lohkee.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakuppiloista irtoaa, siellä 50v seinäruusuja. Riittää kun tarjoo juoman, jo lohkee.
Kuka haluaa panna jotain menopausaalista mummoa?
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Yökerhosta tietysti, kuten itsekin olet huomannut.
Olen vaan huomannut, että monet rumat miehet suuntaavat munat ojossa heti ensimmäisten keväthelteiden myötä terasseille, koska uskovat sieltä lohkeavan. Ovat varmaan niin rumia, etteivät pääse yökerhoihin sisälle, joten heidän pakko vaan tyytyä terasseihin.
Olen myös huomannut, että terasseilla on yleensä aika vähän nuoria naisia, mutta sitäkin enemmän keski-ikäisiä miehiä.
Me vanhat ja rumat miehet suuntaamme terassille juomaan kaljaa ja paistattelemaan päivää eikä pokaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:n postauksen hengessä - "reikä kuin reikä".
Selvinpäin kun menee yökerhoon siinä yhden, kahden aikaan niin rumimpia saat potkia pois jaloista.
Varma tieto kirjoitti:
Selvinpäin kun menee yökerhoon siinä yhden, kahden aikaan niin rumimpia saat potkia pois jaloista.
Mulla on paniikkihäiriö, joten en pysty menemään yökerhojen kaltaisiin kaaottisiin paikkoihin selvinpäin. Vaatii sen 10 annosta alkoholia, että pystyy edes menemään sisälle. 6 on vielä liian vähän.
Helpompaa varmasti löytää yökerhoista, mutta ei kai se mahdotonta ole terasseiltakaan. Jos sattuu esimerkiksi tiskille samaan aikaan ja jo lyhyessä kontaktissa huomaa että juttu lentää helposti ja luontevasti, niin kyllähän siinä voi treffreille pyytää. Luulen että pelkkää yhden illan juttua on vaikeampi saada niin että suoraan siitä jatkettaisiin samaan osoitteeseen (kuten aiemmin yllä todettu, yleensä terasseilla ollaan kaveriporukassa). Mutta sosiaalisten taitojen / ulosannin merkitys korostuu kun ollaan kohtuullisen rauhallisessa ympäristössä pää selvänä eikä hämärässä baarissa musiikin pauhun ja muiden ihmisten ympäröimänä.
Mä olen viimeksi saanut pillua yökerhosta 23-vuotiaana (olen nyt siis 25). 21-vuotiaana sain useammankin kerran vuoden sisällä.
Mummotunnelin terassialueelta. Kun menee siinä 0.00- maissa suht selvänä niin lähtee pirkkoa mukaan takuuvarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Mä panen. Suurinpiirtein joka toinen ilta. Kiva kun ei satu koskaan hillokelit. Ja se itsevarmuus seksissä, aivan korvaamatonta. Mummokin voi olla hottis.
Yökerhosta klo00-02