Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto noita Ikean vuodevatteita!

Vierailija
07.05.2018 |

Joka kerta kun pesee pussilakanat tai lakanat, keräävät jotain ihme nöhtää, jota ei saa irti millään! Ei tarraharjalla, imuroimalla eikä pudistelemalla. Pesen erillään muusta pyykistä..mitä hemmettiä niissä,on ja miten pääsee eroon? Siis ikäänkuin nukkaa, mutta irtonaisempaa, vaikka ei irtoa. Heitän kohta menemään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuista puuvillaa.

Vierailija
2/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti on huonoa. En sen tarkemmin materiaalilappua tutkinut.

Muut vuodevaatteet meillä jostain cittarista, eikä mitään premium laatua nekään, mutta ei tuollaista nukkanöhtää kerää.

Auttaisko jos pesee x100 peräkkäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lakanat ne on? Meillä on monenlaisia Ikean lakanoita, ei niihin mitään nöyhtää tule.

Vierailija
4/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan keksinyt muten pääsisi eroon nöyhtästä, paitsi heittämällä hevon kuuseen?

Kivat kuosit on..

Vierailija
5/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt mitkä ne on?

Vierailija
6/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kunnon laadukkaita lakanoita ja heitä meneen ne ikeat.

Vierailija
7/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan ikean lakanoita...ja ovat ihan nöyhdättömiä. Voisiko johtua pesukoneesta jos jotenkin nukkasihti pöllyttäisi nukkaa? Tai pesetkö väärällä ohjelmalla?

Vierailija
8/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen pussilakana ja tuplaleveä parivuoteen pussilaka, jossa marimekkotyylusiä pallokuvioita, erikokoisia palluroita. Oon tainnu leikata laput pois, katson vielä.

Vierailija
9/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin joskus jotain edullista "satiinilakanaa", joka nöyhtääntyi kuvaamallasi tavalla, jostain halpiskaupasta. Ilmeisesti oli jotain tekokuitua seassa.

Olen usein todennut, että halvalla saa halpaa. Kunnon lakanoihin joutuu hiukan sijoittamaan, mutta ovat kestäviä.

Vierailija
10/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös useita ikean pussilakanoita & aluslakanoita, osa vanhempia osa uudempia . Ikään ei ole ollut nukka-ongelmaa, päinvastoin parempia kuin monet muut lakanat. Pieni miinus pussilakanoiden puuttuvista käsiaukoista.

Vierailija
11/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koittanut nyppykonetta?

Vierailija
12/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli laåut tallella: 100%cotton, mutta jos laatu vaan huonoa. On kuitenkin ihan tukevan oloisia, ei ihan ohuita.

Vierailija
13/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan ikean pussilakanoita, koska niissä ei enää ole yläpään kädenteitä ja helmassa on muovinapit, jotka tekevät mankeloinnista mahdotonta. Kyllä, mankeloin. En ole mummo, vaan nelikymppinen mies

Vierailija
14/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee ikean mustiin lakanoihin sellasta valkosta paskaa jostain mikä ei kans lähe millään pois. Muissa lakanoissa ei ongelmaa.

Vierailija
15/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee ikean mustiin lakanoihin sellasta valkosta paskaa jostain mikä ei kans lähe millään pois. Muissa lakanoissa ei ongelmaa.

No just toi sama mulla! tulee myös siihen tuplaleveään tummanpunaiseen pussilakanaan.

Vierailija
16/16 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset