Oletko koskaan käynyt teknobileissä?
Minkälaista on siis reiveissä, joissa tanssitaan aamuun asti? Alkoholin voimallako siellä bailataan? Minkälaista porukkaa niissä käy? Ja siis mistä saa tietää näistä bileistä, ilmeisesti ovat aika underground-touhua?
Kommentit (14)
täynnä piripäitä
tykkäsin joskus mennä kaverin mukaan, mutta olin ulkopuolinen ainoana pelkästään kaljaa juovana.
kaikki muut ihan silmät päässä seisoen hymyilivät ja tanssivat yksikseen aamuun asti "vesipulloistaan" juoden.
Jo vuosituhannen vaihteessa. Myös Ibizalla. Essoja, ei alkoholia.
Tavallisia ihmisiä niissä käy, osa on selvinpäin, osa hönössä ja jotkut käyttää muita päihteitä. Pääpaino bileissä on musiikki ja joraaminen. Kovaydin.net on yks ug-teknon kanava, aloita sieltä.
Mä oon nuorena ollut siduksn voimalla, en kyylännyt muita.
Kävin teknon kulta-aikaan 90-luvulla. Tekno on/oli omaa musiikkiani. Hienoa jorata täysillä! No, keski-ikäisenä omatkin kulta-aikani ovat jo ohi, muistot vaan jää...
Kävin vuonna 93 pikkuteininä kerran kavereiden kanssa, se ei tosin ollut mikään underground-tapahtuma. Järjestettiin silloisessa Turun Typhoonissa (nykyään Gatorade Center), siis kaupungin suurin jäähalli. Sinne myytiin lippupalvelusta tms. lippuja. En muista oliko siellä ruokamyyntiä, mutta automaateista sai limsaa. En tiedä liikkuiko siellä huumeita, minulle ei ainakaan tultu tarjoamaan, enkä olisi ostanut (eipä olisi ollut rahaakaan). Todella loistavaa musaa, sai tanssia niin paljon kuin halusi (vaikka koko yön läpi jos jaksoi), ja istuskella ja katsella kivaa meininkiä lopun ajasta ja jutella kavereiden kanssa. Sehän se pointti oli, eikä mikään huumekokeilu. Aamulla yhden vanhempi kävi hakemassa kotiin, jonkun toisen vanhempi meidät sinne vei.
Tässä tällainen epätyypillinen kokemus. :P
Juuri pari viikkoa sitten kävin psytrance-bileissä. Paljon oli porukkaa ainepäissään, mutta mitään järjestyshäiriöitä ei ollut.
Porukkaa oli kaikenkirjavaa, ihan ns. "tavallisen" näköisistä hippeihin.
En nyt kerro, minkä voimalla itse bailasin, mutta hauskaa oli.
Reiveissä useasti 90-luvun alusta aina vuosituhannen vaihteeseen. Ihan veden voimalla, sillä kännissä ei jaksa tanssia kuutta tuntia putkeen.
essojen voimalla