Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita biologisen lääkkeen käyttäjiä?

Vierailija
07.05.2018 |

Sain tietää että pääsen infuusiotiputukseen, sairastan paria reumaa. Onko muita ? Miten ootte pärjänneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös, mulla harvinainen reumasairauksiin luettava autoimmuunisairaus. Olen syönyt oireisiini kortisonia, mutta pidempi kuuri alkaa olla rasite kropalle, joten siirtyminen biologisiin/solunsalpaajiin lienee kesän loputtua edessä.

Erityisesti kiinnostaa onko vaikutusta hedelmällisyyteen tai oletteko huomanneet vaikuttavan raskaaksi tuloon jos lääkityksen olette lopettaneet? Toiveissa olisi saada edes yksi oma biologinen lapsi ja aikakin olisi kohta kypsä, jos vain sairauden hoito lääketauon kestää.

Vierailija
2/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on biologiset lääkkeet? Jotain syöpälääkkeitäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri käyttää ja reunaan myös. Vastustuskyky esim. flunssaa vastaan tosi huono. Ja hampaat haurastuneet. Tosin kortisoni olisi tehnyt saman hampaille.

Vierailija
4/4 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt reumaan biologista lääkettä reilun vuoden. Pistän lääkkeen itse viikoittain. Pidin myös taukoa lähes vuoden, mutta yhteenlaskettua käyttöaikaa on siis tuo vuosi.

Lääke alkoi tehota heti ensimmäisen pistoksen jälkeen, mistä olen tyytyväinen, kortisoni-injektioita en enää tarvitse.

En ole sairastanut flunssaa. Lääke ei vaikuta hampaiden kuntoon. Löytyisikö lastensaamisasiaan reumatologilta tarvittava tieto.

Minulle ei sovi suun kautta otettavat lääkkeet. Maksa ei kärsi tässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme