Katsooko joku aikuinen ihan oikeasti jotain Tähtien Sotaa...???
Tonttu-ukot lentävät jossain avaruudessa ja pölynimurit puhuvat...
Kommentit (20)
Enpä ole jaksanut katsoa noita minkään ikäisenä.
No, todellisempaa sekin on kuin uskonnot.
Star Trekin vielä ymmärrän jotenkin, mutta Star Wars on kyllä käsittämätön.
No onhan ne semmosta aivot narikkaan satuja aikuisille. Ei kai siitä haittaa ole. Lukeehan aikuiset Aku Ankkaakin.
Öö joo? Jokaisella on omat mielenkiinnon kohteet ja huumorintaju. Itse katson elokuvia ja sarjoja ihan laidasta laitaan, jopa animaatioita ja piirrettyjä joskus, vaikka mulla ei ole edes lapsia, hui kauhistus! Mä ihmettelen enemmän, miten kukaa pystyy katsomaan yhtään mitään suomalaista elokuvaa/sarjaa tai kuuntelemaan suomalaista musiikkia, ihan jäätävää kuraa mun mielestä, muuta kuten sanottu, jokaisella on ne omat juttunsa.
Ikävä kyllä kaikenlainen nörttijutut ovat tulleet jäädäkseen. Oletteko huomanneet miten paljon rahaa studiot tahkovat viikottain julkaistavilla sarjakuva elokuvilla? Yhden tutkimuksen mukaan valtaosa katsojista on 20-50v miehiä.
Youtubessa on huomattava määrä aikuisia miehiä jotka esittelevät sarjakuvia ja availevat paketteja joissa on lasten leluja (käyttävät tuhansia tuohon roinaan). Samat tyypit myös parkuvat jos heidän rakkaassa leffasarjassa on pääosassa joku muu kuin valkoinen mies.
Luke, I am your father. kirjoitti:
Voiko tän vastauksen ymmärtää niin, että sinä katsot tähtien sotia yms. Tahdoit vaan viedä huomion toisaaalle ;)
Joo. Katsoohan aikuiset saippuasarjojakin ja tosi-tv:tä.
Vierailija kirjoitti:
Luke, I am your father. kirjoitti:
Voiko tän vastauksen ymmärtää niin, että sinä katsot tähtien sotia yms. Tahdoit vaan viedä huomion toisaaalle ;)
Mietin, olisiko pitänyt ilmoittaa tekstin perään, että en katsele Star Warsia tai muutakaan scifiä. Olisi ilmeisesti. Scifi kuitenkin perustuu tieteelle, joka kehittyy teknologian myötä ja sitä kautta jonain päivänä ne eivät ole utopiaa. Uskonto taas sen sijaan perustuu puhtaasti ihmisen mielikuvitukselle, jossa ei ole mitään todellisuuden perää poislukien muutamat historialliset tapahtumat kuten tulvat.
Juu - itse asiassa tunnen aika montakin aikuista, jotka katsovat ja fanittavat sitä. Enemmän minä sitä jeesustelisin, että joku katsoo Salkkareita enemmän kuin yhden jakson :D
Kysyykö joku wannabetrolli tosissaan tätä: Sama vastaus jos et osaa tulkita. Use the swartz.
Vierailija kirjoitti:
Tonttu-ukot lentävät jossain avaruudessa ja pölynimurit puhuvat...
Sadat miljoonat ihmiset ympäri maapalloa, kyllä. Ja itsekin toki myös.
Katson myös piirrettyjä kuten Simpsoneita.
En kyllä juuri katso, mut tykkään kyllä kovasti lukea space operaa ja Star Warsia on myös tullut jonkun verran luettua. Oliko kysyttävää?
Vanhat Star Warsit on edelleen klassikoita. Rakastan kyllä myös Batmaneita, Marvel-leffoja, pleikkarilla näpyttämistä ja piirrettyjä.
Olen 28-vuotias nainen, eikä tätä pystyisi täysin päällepäin minusta päättelemään.
Äidin luona juuri katsottiin viikonloppuna 3 sukupolven voimin :D
Eihän siitä ole pakko tykätä, kuten ei mistään yksittäisestä elokuvasarjasta tai -genrestä. Itse en välitä romanttisista elokuvista ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen 28-vuotias nainen, eikä tätä pystyisi täysin päällepäin minusta päättelemään.
Miltä sitten näytät, 60- vuotiaalta mieheltäkö?
Katsoo.
Olen katsonut kaikki jaksot moneen kertaan.
Makuasioista on ihan turha kiistellä. Todennäköisesti sinun elämästäsi löytyy asioita, joita minä ihmettelisin melkoisesti, mutta omapahan on elämäsi. Salli se myös muille.
Itse olen teininä katsonut kolme ensimmäistä, eivätkä ne oikein ”iskeneet”. Nyt, kun ne tulevat kerran vuodessa, olen tallentanut ne boksille, koska työpaikalla monet ovat aivan innoissaan niistä. Pitänee katsoa, jos niissä on jotain, mitä en aiemmin huomannut.
Katson, olen fani, ei siellä mitään tonttuja ole. Sithin kostossa kaikkien leffojen juonet yhdistyy ja mysteerit selviää.
T. Nainen 41 äiti akateeminen johtaja.
Joo, samaa olen itsekin ihmetellyt vuosikaudet.