Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aleksis Kiven kadun sunnuntaikirppiksestä kokemuksia?

Vierailija
07.05.2018 |

Onko kukaan käynyt? Käykö siellä paljon ostajia? Kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on aina ollut porukkaa sekä myymässä että ostamassa.

Vierailija
2/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Dallapénpuiston alueella/Aleksis Kiven kadulla Helsingissä joka sunnuntai (säävarauksella) järjestettävä kirppis (ei paikkamaksua), kiinnostuneille tiedoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on aina ollut porukkaa sekä myymässä että ostamassa.

Että tavara liikkuu? Oletko itse ollut myymässä? Mietin vaan kun tulisin Espoosta julkisilla että kuinka kannattavaa se on (seutulipun hinta + vaiva kun myyntiin tulisi muutakin kuin vaatetta, on siis hankalampi kantaa) jos siellä käy paljon ostajia niin uskallan ottaa riskin. Hinta ja tuotehan ovat tietysti olennaisia asioita mutta ilman ostajia niillä ei ole merkitystä.

Vierailija
4/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon siellä ainakin on yleensä porukkaa. Yksi puolituttu vähän valitteli, että jos joku hänen tavara maksaa 1e, siitäkin vielä tingitään ja nyrpistellään. Tuntuu, että jengi käy vain hengailemassa siellä ilman aikomusta ostaa mitään.

En oli itse käynyt kuin pari kertaa viime kesänä. Ja myönnän, kävelin vain sen läpi. Mutta ei sattunut olemaan mitään mulle sopivaa.

Olin kyllä varannut käteistä mukaan.

Vierailija
5/9 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Aleksis kiven kadulla myydä käytettyä tavaraa joka ilta?

Ihmetyttää vaan se, että hinnat pysyy samana koko ajan vaikka tavara on kiertänyt yhä useamman ja useamman käyttäjän lävitse..

Vierailija
6/9 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia?

Vierailija
7/9 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kellonaikaan tämä on?

Vierailija
8/9 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin kellonaikaan tämä on?

Noin yhdestätoista kuuteen mutta koska kirppis on vapaamuotoinen niin myyjiä tulee ja menee aamun ja päivän mittaan omia aikojaan eikä alku tai loppu ole kiveen hakattu.

Vierailija
9/9 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jakaa nyt oman kokemuksensa eli porukkaa siellä riittää, myyjät ja asiakkaat vaihtuu aika tiuhaan, ihan ok myynti tuli mutta siellä tosiaan halutaan sitten kaikki, käytetyt trikoorytkyt ja käyttämättömät silkkimekot, ~ eurolla tai alle, ja vähän tuntui siltä, että ihan yhtä "tosissaan" siellä ei olla ostamassa kuin monilla maksullisilla kirppiksillä. Kannattaa siis vaikka mainostaa jossain jos aikoo jotain merkkituotteita tms. erikoisempaa (jota ei halua eurolla lahjoittaa) tuoda niin kiinnostuneet ihmiset tietävät tulla paikalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä