Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mun aina pitää ottaa ruotsin- ja englanninkieliset puhelut ja sähköpostit.

Vierailija
07.05.2018 |

Oletuksena ja vaatimuksena on että jokainen osaa palvella suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Ei mulle makseta sen enempää palkkaa kuin muillekaan. Ärsyttää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vaatii? Pomo? Pomolle ehdotus palkankorotuksesta, koska olet huomannut olevasi yritykselle tärkeä kielitaitosi vuoksi. Kannattaa myös alkaa katsella uutta työpaikkaa, jos pomo ei arvosta osaamistasi, niin ehkä joku kilpailija arvostaa.

Vierailija
2/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vaatii? Pomo? Pomolle ehdotus palkankorotuksesta, koska olet huomannut olevasi yritykselle tärkeä kielitaitosi vuoksi. Kannattaa myös alkaa katsella uutta työpaikkaa, jos pomo ei arvosta osaamistasi, niin ehkä joku kilpailija arvostaa.

Ja tästä syystä kannattaakin ottaa vastaan kaikki nuo puhelut. Kielitaso pysyy yllä ja se voi keihttyäkin. Seuraava työhaastettu voidaankin käydä esim. englanniksi ja tällöin kieli on sujuvampaa kun sitä on pidetty yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tykkään puhua kieliä ja mielelläni hoidan kaikki mahdolliset ulkomaan kontaktit jos vaan voin. Yhdessä edellisessä työpaikassa kollegani ( ja myös ystäväni, ihana ihminen ) sai enemmän palkkaa kuin minä, vaikka oli huonompi koulutus ja kielitaito surkea. Jouduimme olemaan jatkuvasti ulkomaille yhteydessä ja jouduin auttamaan häntä usein koska yhden sähköpostin kirjoitukseen häneltä saattoi mennä puoli tuntia, minulta samaan muutama minuutti. Kyllähän se joskus syletti, ja pahasti :( 

Vierailija
4/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse tykkään puhua kieliä ja mielelläni hoidan kaikki mahdolliset ulkomaan kontaktit jos vaan voin. Yhdessä edellisessä työpaikassa kollegani ( ja myös ystäväni, ihana ihminen ) sai enemmän palkkaa kuin minä, vaikka oli huonompi koulutus ja kielitaito surkea. Jouduimme olemaan jatkuvasti ulkomaille yhteydessä ja jouduin auttamaan häntä usein koska yhden sähköpostin kirjoitukseen häneltä saattoi mennä puoli tuntia, minulta samaan muutama minuutti. Kyllähän se joskus syletti, ja pahasti :( 

Mitä sinulle sanottiin, kun kysyit palkakorotusta ja syytä palkkaeroon?

Vierailija
5/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä ole mullekaan maksettu kielilisiä sihteerinä, vaikka olen kolmessa eri työpaikassa hoitanut kaikki ruotsinkieliset asiakkaat vain koska olen suomenruotsalainen, eli ne on sysätty mulle automaattisesti, vaikka en ole hakenut erikseen mitään ruotsinkielisen palvelijan paikkaa.

Vierailija
6/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, joku laatupäällikkö tms. damageri joka ei osannut käyttää edes kopiokonetta, teetti kaikki hommansa muilla nostaen kolminkeryaista kk-palkkaa niihin nähden, jotka hänen hommansa teki.

Takavuosien IT-huumassa nähtyä.

Vierailija
7/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu eipä ole mullekaan maksettu kielilisiä sihteerinä, vaikka olen kolmessa eri työpaikassa hoitanut kaikki ruotsinkieliset asiakkaat vain koska olen suomenruotsalainen, eli ne on sysätty mulle automaattisesti, vaikka en ole hakenut erikseen mitään ruotsinkielisen palvelijan paikkaa.

Kuuluiko asiakaspalvelu työhösi?

Vierailija
8/8 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että kielen (taito) käyttämisestä pitäisi maksaa ihan ekstraa. Se että jos minä kalan leikkaajana saan taitojensi ansiosta 4% enemmän lihaa irti, niin ei siitä ole tavattu maksaa ekstraa. Pitäisikö jättää taito sitten käyttämättä ja leikata huonommin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme