Voiko uskovainen mies ihastua yh-äitiin?
Olen siis itsekin uskovainen, jonka mies on jättänyt ja pettänyt.
Kommentit (25)
Mä oon kans miettinyt, että toimiiko toi Kotisataman deitti? Voisko sieltä löytää uskovaisen kunnon miehen, jolla olisi oikeat arvot?
Voi, mutta kunnon kristittynä ei ryhdy tekemisiin moisen syntisen lorton kanssa. Leskeys on ainoa hyväksyttävä syy olla yh.
Raamattu ei vähättele tällaisia syntejä vaikka mies olisi kuinka pettänyt ja jättänyt.
Miten miehen tekemiset liittyy sinun synteihin?
Yksinhuoltajuus on saatanasta. Avioliitto on pyha sakramentti!
Taas idioottien aihe vapaa vastauksista päätellen. Maanantai-aamut on pahimpia..
Toivottavasti ei, yh on muuten jo raskasta, ei siihen mitään mt vammaista viereen haluta
Tosiuskovaisen mielestä on varmasti synti. Kevytuskovat voivat tuohon vielä ryhtyäkin.
Huoh, mitä idiootteja vastauksia, osasta nyt tajuaa että haluavat sua kiusata ja vedättää, osa taas... No, en tiedä.
Kyllä saa uskova eronnut yh-äitikin uudelleen avioitua. Jos joku muuta väittää, niin suosittelen pysymään poissa sellaisista piireistä ihan oman mielenterveyden takia. Suosittelen muuten tutustumaan Yksin Armosta-blogiin. Harvinaisen ihana, tervejärkinen ja rakkaudellinen tapa ajatella asioita. Googleta.
Ei voi olla oikeasti uskova jos nainen hyysäilee aviottomien lastensa kanssa yksin. Saati sitten vielä juoksee tuntemattomien miesten perässä illat ja yöt.
Itse olin uskova vuosia ja näin jälkeenpäin voin sanoa, että älä sotke uskoa ihmissuhteisiin.
en itse uskovaisena kyllä ottaisi yh-tätiä. yksi kiva tyttö oli tässä kaverina mutta enhän mä kestänyt etttä sillä oli lapsia 3 kpl
paitsi jos olet saara siepin näköinen ja lapset hyvin pieniä tai sitten jo lähteneet (:
Näistä vastaajista ei taida monikaan olla oikeasti uskossa. Ei uskovaiset puhu noin rumasti toisilleen - siskoa ovat oikeasti sisäistäneet uskon sanoman.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu ei vähättele tällaisia syntejä vaikka mies olisi kuinka pettänyt ja jättänyt.
Kylläpäs vähättelee. Lue tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Näistä vastaajista ei taida monikaan olla oikeasti uskossa. Ei uskovaiset puhu noin rumasti toisilleen - siskoa ovat oikeasti sisäistäneet uskon sanoman.
Ei varmasti ole oikeassa uskossa! Puhua nyt tuolla tavalla avioliiton hylkäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti ole oikeassa uskossa! Puhua nyt tuolla tavalla avioliiton hylkäämisestä.
Se joka ei ole tehnyt syntiä heittäköön viimeisen kiven...
Mitäs se raamattu sanoo tekopyhyydestä tai toisten syyllistämisestä?
Nost