Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uskovainen mies ihastua yh-äitiin?

Vierailija
06.05.2018 |

Olen siis itsekin uskovainen, jonka mies on jättänyt ja pettänyt.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nost

Vierailija
2/25 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans miettinyt, että toimiiko toi Kotisataman deitti? Voisko sieltä löytää uskovaisen kunnon miehen, jolla olisi oikeat arvot?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta kunnon kristittynä ei ryhdy tekemisiin moisen syntisen lorton kanssa. Leskeys on ainoa hyväksyttävä syy olla yh.

Vierailija
4/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu ei vähättele tällaisia syntejä vaikka mies olisi kuinka pettänyt ja jättänyt.

Vierailija
5/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehen tekemiset liittyy sinun synteihin?

Vierailija
6/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajuus on saatanasta. Avioliitto on pyha sakramentti!

Vierailija
7/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas idioottien aihe vapaa vastauksista päätellen. Maanantai-aamut on pahimpia..

Vierailija
8/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei, yh on muuten jo raskasta, ei siihen mitään mt vammaista viereen haluta

Vierailija
9/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiuskovaisen mielestä on varmasti synti. Kevytuskovat voivat tuohon vielä ryhtyäkin.

Vierailija
10/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, mitä idiootteja vastauksia, osasta nyt tajuaa että haluavat sua kiusata ja vedättää, osa taas... No, en tiedä.

Kyllä saa uskova eronnut yh-äitikin uudelleen avioitua. Jos joku muuta väittää, niin suosittelen pysymään poissa sellaisista piireistä ihan oman mielenterveyden takia. Suosittelen muuten tutustumaan Yksin Armosta-blogiin. Harvinaisen ihana, tervejärkinen ja rakkaudellinen tapa ajatella asioita. Googleta.

Vierailija
11/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla oikeasti uskova jos nainen hyysäilee aviottomien lastensa kanssa yksin. Saati sitten vielä juoksee tuntemattomien miesten perässä illat ja yöt.

Vierailija
12/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin uskova vuosia ja näin jälkeenpäin voin sanoa, että älä sotke uskoa ihmissuhteisiin. 

Vierailija
13/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse uskovaisena kyllä ottaisi yh-tätiä. yksi kiva tyttö oli tässä kaverina mutta enhän mä kestänyt etttä sillä oli lapsia 3 kpl

Vierailija
14/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jos olet saara siepin näköinen ja lapset hyvin pieniä tai sitten jo lähteneet (:

Vierailija
15/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Minä ainakin.

Vierailija
16/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vastaajista ei taida monikaan olla oikeasti uskossa. Ei uskovaiset puhu noin rumasti toisilleen - siskoa ovat oikeasti sisäistäneet uskon sanoman.

Vierailija
17/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu ei vähättele tällaisia syntejä vaikka mies olisi kuinka pettänyt ja jättänyt.

Kylläpäs vähättelee. Lue tarkemmin

Vierailija
18/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistä vastaajista ei taida monikaan olla oikeasti uskossa. Ei uskovaiset puhu noin rumasti toisilleen - siskoa ovat oikeasti sisäistäneet uskon sanoman.

Ei varmasti ole oikeassa uskossa! Puhua nyt tuolla tavalla avioliiton hylkäämisestä.

Vierailija
19/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole oikeassa uskossa! Puhua nyt tuolla tavalla avioliiton hylkäämisestä.

Se joka ei ole tehnyt syntiä heittäköön viimeisen kiven...

Mitäs se raamattu sanoo tekopyhyydestä tai toisten syyllistämisestä?

Vierailija
20/25 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensimmäisen kiven

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi