Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa jolla ei ole yhtään kunnollista kuvaa itsestään?

Vierailija
06.05.2018 |

"Pyydä jotain kaveria ottamaan" - joo ei ole sellaisia kavereita. Sitä paitsi olen kuvissa niin ruma että hävettää ja kammoan kameroita. Mutta hävettää sekin että ei ole edes sitä yhtä lärvikuvaa esim. Facebookin profiilikuvaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lärvikuva on kyllä helppo ottaa itse kännykällä.

Vierailija
2/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En harrasta selfieitä, inhoan poseeraamista. Ei mua kyllä haittaa, ei ole esim. facebookia tai muutakaan paikkaa mihin pitäisi omia kuvia laittaa. Enkä haluaisikaan omia kuvia nettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minusta on otettu viimeksi kuva vuonna 2015 henkkaria varten (joka sekin on aivan kauhea). Facebookissa on muu kuin oma kuva profiilikuvana. 

En myöskään pidä siitä, että minusta otetaan kuvia, en siis itsekään ota ja eipä tuolla minun puhelimen (ei ole älypuhelin, vaan vanha näppäinpuhelin) kameralla oteta edes mitään hyviä kuvia.  

Vierailija
4/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lärvikuva on kyllä helppo ottaa itse kännykällä.

No on varmaan joo mut mä näytän niissä niin hirveältä ettei niitä todellakaan voi laittaa minnekään esille. Joku peiliselfie voi vielä menetellä mutta ei jaksa niitäkään yleensä ottaa.

Vierailija
5/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt ihmeessä kuvia itsestänne. Hautajaisissa on yleensä vainajan kuva esillä. En löytänyt veljeni muistotilaisuuteen muuta kun 40v sitten otetun luokkakuvan.

Vierailija
6/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy ainoastaan monta vuotta vanhoja kuvia, ajalta ennen kuin iski aikuisiän akne ja aloin kieltäytyä kuvissa esiintymisestä. Toivottavasti vielä joskus saan naaman sellaiseen kuntoon että pystyn päivittämään profiilikuvanikin tuoreempaan.

Vierailija
7/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa nyt ihmeessä kuvia itsestänne. Hautajaisissa on yleensä vainajan kuva esillä. En löytänyt veljeni muistotilaisuuteen muuta kun 40v sitten otetun luokkakuvan.

No ne kyllä ala ottaa kuvia itsestäni jotta hautajaisissa olisi kuva :D sinne voi laittaa sitten vaikka jonkun lapsuuskuvan jos välttämättä halutaan.

Vierailija
8/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Musta saa helposti rumia kuvia. Se on masentavaa. Olen vähintäänkin epäkuvauksellinen. Huomaa yhteiskuvista kavereiden kanssa, muut näyttää näteiltä. :D Toisaalta selfieissä onnistun, ja muidenkin ottamissa kuvissa joskus. Mutta ei mulla kyllä ole mitään sometilejä, olen facessakin kuvatta, mutta niin on pari sosiaalisempaa tuttuakin.

Vierailija
9/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mä olen miettinyt asiaa, en suinkaa somen profiilikuvien kautta, vaan jos kuolisin. Mikä kuva olisi hautajaisissa esillä ja mitä kuvaa lapset voisivat iltaisin katsella ja muistella minua. Viimeinen hyvä kuva on vuodelta 1995, lukion tokalta koulukuva.

Joku mainitsi kuinka helppoa kännykällä on ottaa kuvia itsestään. Heh, ei todellakaan ole. Kuvista tulee ihan hirveitä.

Vierailija
10/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää ammattilaisella kuvassa. Ammattilaiset osaa ottaa kenestä vaan hyvän kuvan ja käsittelevätkin sitä tarvittaessa. 

Jos ei ole rahaa käydä ammattilaisella, kannattaa mennä ehdokkaaksi johonkin vaaleihin, yleensä saa ilmaisen kuvauksen ja kuvan itselle käyttöön, mulla on niitä eri vuosilta monta.

Ja myös puoliammattilaiset ja aloittelevat kuvaajat mainostaa usein facessa, voi saada tosi edullisesti hyviä kuvia vaikka koko perheestä.

Se että ei tykkää olla kuvissa tai poseerata, pitää vaan unohtaa siksi hetkeksi. Kaikista parasta on kun pystyy olemaan rennosti ja hymyilemään itselleen luonnollisella tavalla, ajattelee jotain tosi hauskaa juttua niin että pystyy itseään huijaamaan sen hetken, kyllä siihen pystyy kuka vaan jos haluaa.

Vierailija
11/11 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää ammattilaisella kuvassa. Ammattilaiset osaa ottaa kenestä vaan hyvän kuvan ja käsittelevätkin sitä tarvittaessa. 

Jos ei ole rahaa käydä ammattilaisella, kannattaa mennä ehdokkaaksi johonkin vaaleihin, yleensä saa ilmaisen kuvauksen ja kuvan itselle käyttöön, mulla on niitä eri vuosilta monta.

Ja myös puoliammattilaiset ja aloittelevat kuvaajat mainostaa usein facessa, voi saada tosi edullisesti hyviä kuvia vaikka koko perheestä.

Se että ei tykkää olla kuvissa tai poseerata, pitää vaan unohtaa siksi hetkeksi. Kaikista parasta on kun pystyy olemaan rennosti ja hymyilemään itselleen luonnollisella tavalla, ajattelee jotain tosi hauskaa juttua niin että pystyy itseään huijaamaan sen hetken, kyllä siihen pystyy kuka vaan jos haluaa.

Tässä onkin hyvä syy alkaa persujen ehdokkaaksi:)