Ärsyttää kun olen ihastunut uskovaiseen mieheen
Olen siis itsekin uskovainen. Mulla vaan on lapsi edellisestä liitosta ja muutenkin vähän villit nuoruusvuodet. Tuo mies on myös minuun ihastunut, mutta mun tausta saattaa olla este meidän suhteelle.
Kommentit (8)
Tää mies on siis jotenkin tosi elämänmyönteinen, vaikka on kokenut kovia. Mulla itselläni vähän sama. Mutta jotenkin vaan koen, että lapsi voi olla este tälle miehelle pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Tää mies on siis jotenkin tosi elämänmyönteinen, vaikka on kokenut kovia. Mulla itselläni vähän sama. Mutta jotenkin vaan koen, että lapsi voi olla este tälle miehelle pidemmän päälle.
Ei lapsi välttämättä ole este. Ehkä vain itse oletat ilman muuta olevan.
Puhukaa - ja tuskin nyt lapsi esimerkiksi on mikään este, jos muuten asiat kehittyvät hyvin ja uusperhekuvio alkaa toimimaan.
Raamatussa otetaan jopa prostituoitu vaimoksi.
Jeesus on kuollut syntiemme puolesta, mutta tahallaan ei pidä syntiä tehdä.
Monet uskovaiset pitävät lapsista. Papit ehkä liikakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis itsekin uskovainen. Mulla vaan on lapsi edellisestä liitosta ja muutenkin vähän villit nuoruusvuodet. Tuo mies on myös minuun ihastunut, mutta mun tausta saattaa olla este meidän suhteelle.
Jos et ole leski, niin olet portto.
Ei kukaan kunnon uskovainen tee kanssasi mitään.
Saattaa olla.
Sillä miehellä on myös taustansa ja menneisyytensä. Jos joutuisin itse näin uskovana etsimään uuden ukon, niin en välttämättä haluaisi sitä kaikkein puhtoisinta ja tiukkapipoisinta, vaan sen joka on elämän nurjaa puoltakin nähnyt. Eli, älä anna periksi vaan selvitä mikä hän on miehiään ajatuksia ja taustoja myöten.
Ja nyt noilla puhtailla pulmusilla tarkoita niitä, jotka eivät uskalla edes naiseen koskea kunnolla saati sitten puhua asioista oikeilla nimillä.