Ohikulkijamiehet katsovat minua PITKÄÄN silmiin
Mistä se kertoo vai kertooko se mistään? Katsovatko miehet teitäkin silmiin kun tulevat vastaan tai näkevät kaupassa? Ei nopeaa vilkaisua, vaan että koko sen ajan tuijottavat silmiin monta sekuntia.
Kommentit (13)
Sama juttu mulla, mutta myös naisten kohdalla. Varmaan koska olen läski ja ne kauhistelee sitä.
N18
Onko sulla silmät mustina vai hurjat irtoripset? Ja tietenkin ne katsoo jos tuijotat niitä.
No jos sulla on jotenkin erityisen kauniit silmät, tai oot muuten kivannäköinen.
Minulla on ruumiinkuvanhäiriö, en siis osaa sijoittaa itseäni milekään vetävyysasteikolle. Mielessäni olen aina hirveän ruman näköinen, vaikka järjen tasolla tiedän olevani ainakin keskivertoa viehättävämpi, monen mielestä kaunis (oma tunne on kuitenkin aina eri asia.)
Kaikki katsovat minua ja olen huomannut että miehet ainakin. En vaan tiedä, katsovatko että onpa ruma.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu mulla, mutta myös naisten kohdalla. Varmaan koska olen läski ja ne kauhistelee sitä.
N18
Miksi olet lihava jo nuorena? Silloinhan on helppoa pysytellä hoikkana.
Itse tuijotat heitä silmiin. Minä en tee niin.
Vierailija kirjoitti:
Silmiin? Homoja?
Tarkoitatko että miesten kuuluu katsoa tissejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18
Miksi olet lihava jo nuorena? Silloinhan on helppoa pysytellä hoikkana.
Ja sinäkö tiedät miksi olen lihava? Varmasti oletat, että koska olen nuori niin olen terve ja vetreä. Totuus on se, että mulla on elinikäinen sairaus, joka rajottaa liikkumista ja ilman liikuntaa on vaikea pitää paino kurissa.
N18
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ruumiinkuvanhäiriö, en siis osaa sijoittaa itseäni milekään vetävyysasteikolle. Mielessäni olen aina hirveän ruman näköinen, vaikka järjen tasolla tiedän olevani ainakin keskivertoa viehättävämpi, monen mielestä kaunis (oma tunne on kuitenkin aina eri asia.)
Kaikki katsovat minua ja olen huomannut että miehet ainakin. En vaan tiedä, katsovatko että onpa ruma.
Ap
Niin ja nyt meidän täytyisi tietenkin kehua sua, että kyllä ne miehet katsoo sua kun oot niiiin kaunis.
Mistä tiedät, että he katsovat silmiin pitkään? Koska sinä killität heitä. Vähemmästäkin katsoo, että mitä tuo oikein tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse tuijotat heitä silmiin. Minä en tee niin.
Voit tehdä heti tänään tai huomenna empiirisen kokeen. Kävele kaupungilla, ole itsevarma, mutta älä liian pelottava (varo pistävää tuijotusta, mieluummin hymyile hieman silmilläsi) ja katso jokaista vastaantulijaa kohti. Aika moni katsoo takaisin, ellei ole keskittynyt juuri johonkin muuhun, kuten kännykkään tai kaverille jutteluun yms.
Nuori ja/tai hyvännäköinen saa helposti pidempiä katseita kuin vanhempi ja/tai vaatimattoman näköinen. Nyt kun on kesäisen lämpimät säät, niin osalla hormonit hyrrää lujaa. Ole varovainen, ettet saa ketään perääsi, ellet sitä erityisesti halua.
kai ne miettii miksi tuo nainen katsoo silmiin. Yleensä naisen katsoo koko ajan kännykkää