Ihan täydellinen päivä
Mökki siivottu talven jäljiltä. Sauna lämpiää ja aurinko paistaa. Elämän pienet ilot on parhaita.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mä just tänään harmittelin, että oon lakannut löytämästä noista ilon. Vaikka tiedän, että ne on parhaita. Nyt vaan odotan koko ajan jotain elämyksiä. Miksi. En tahtoisi olla moinen
Ootko liikaa somessa? Mä oon huomannut, että se tekee olon tympeeksi, eikä saa mitään tehtyä. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä just tänään harmittelin, että oon lakannut löytämästä noista ilon. Vaikka tiedän, että ne on parhaita. Nyt vaan odotan koko ajan jotain elämyksiä. Miksi. En tahtoisi olla moinen
Ootko liikaa somessa? Mä oon huomannut, että se tekee olon tympeeksi, eikä saa mitään tehtyä. T:Ap
enpä ehdi paljon olla. Ehkä teen liikaa töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enpä ehdi paljon olla. Ehkä teen liikaa töitä.
No voi. Laita junttiradio soimaan ja jammaile hetki. Mä hytkyn täällä itseni hikeen ja nauran samalla. Kohta saunaan. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Mökki siivottu talven jäljiltä. Sauna lämpiää ja aurinko paistaa. Elämän pienet ilot on parhaita.
Kuulostaa hyvätä jos vielä panit siivoojaa ja kasvatat kaljamahaa saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvätä jos vielä panit siivoojaa ja kasvatat kaljamahaa saunassa.
Oot ilkeä ja törkeä!