Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan täydellinen päivä

Vierailija
05.05.2018 |

Mökki siivottu talven jäljiltä. Sauna lämpiää ja aurinko paistaa. Elämän pienet ilot on parhaita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tänään harmittelin, että oon lakannut löytämästä noista ilon. Vaikka tiedän, että ne on parhaita. Nyt vaan odotan koko ajan jotain elämyksiä. Miksi. En tahtoisi olla moinen

Vierailija
2/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just tänään harmittelin, että oon lakannut löytämästä noista ilon. Vaikka tiedän, että ne on parhaita. Nyt vaan odotan koko ajan jotain elämyksiä. Miksi. En tahtoisi olla moinen

Ootko liikaa somessa? Mä oon huomannut, että se tekee olon tympeeksi, eikä saa mitään tehtyä. T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko liikaa somessa? Mä oon huomannut, että se tekee olon tympeeksi, eikä saa mitään tehtyä. T:Ap

enpä ehdi paljon olla. Ehkä teen liikaa töitä.

Vierailija
4/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enpä ehdi paljon olla. Ehkä teen liikaa töitä.

No voi. Laita junttiradio soimaan ja jammaile hetki. Mä hytkyn täällä itseni hikeen ja nauran samalla. Kohta saunaan. T:Ap

Vierailija
5/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökki siivottu talven jäljiltä. Sauna lämpiää ja aurinko paistaa. Elämän pienet ilot on parhaita.

Kuulostaa hyvätä jos vielä panit siivoojaa ja kasvatat kaljamahaa saunassa.

Vierailija
6/6 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvätä jos vielä panit siivoojaa ja kasvatat kaljamahaa saunassa.

Oot ilkeä ja törkeä!