Vinkkejä naamiaisiin
Tytön iltapäiväkerhosta ilmoitettiin tänään, että perjantaina siellä on naamiaiset. Meillä ei ole minkäänlaisia rooliasuja kotona, enkä raaskisi lähteä yhden kerran vuoksi ostamaankaan.
Miten pukea tyttö sinne kotikonstein? Tyttö pian 5v.
Kaikki pienetkin niksit TERVETULLEITA!
Kiitos!
Kommentit (2)
Eläinhahmot helppoja kuten edellä mainittiinkin, esim. hiiri tai kissa, kasvoihin helppo maalata nenä ja viikset ja hännän teko onnistuu vaikka mistä. Entäpä keijukainen, trikoot jalkaan, kangaskaupasta jotain tylliä hameeksi (helppo väsätä itse) ja siivet vaikka rautalangasta joihin pingotettu naisten ohuet sukkikset, taikasauvankin pystyy itse tekemään ja näin vapun alla kaupastakin saattaa löytyä edullisesti.
haalariin voi ommella hännän ja kypärämyssyyn korvat ja naamaan musta nenä ja viikset=hiiri.
jos et raski haalariin suoraan ommella kiinni niin haalari elle ja siihen päälle harmaat/mustat sisähousut ja niihin sit se häntä.
tai ruskee asu ja pallohäntä+korvat=karhu
jos sulla on ompelukone+osaat+haluat ommella niin joku peruspuku kuten ampiainen, nasun puku, tiikeri? raitoina vaan tarvittavia värejä.
itse ostin vastaavassa tilanteessa viimevuonna tytölle naamiaisasun, ampiaspuvun. menee viel tänä vappuna päälle joten se on neidillä päällä kun vapputorille mennään :)