Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun pitkässä suhteessa tulee ongelmia seksiin

Vierailija
05.05.2018 |

..kannattaa lopettaa seksi kokonaan ja keskittyä parantamaan suhteen muita osa-alueita. Eikä siis puoliväkisin yrittää pitää seksiä suhteessa. Muihin asioihin ja vuorovaikutukseen keskittymällä seksi - mikäli uudestaan alkaa - alkaa luontevasti entistä parempana. Päin vastoin jos ajattelee että pidempikin tauko seksistä on maailman- tai ainakin suhteen loppu, niin todennäköisempää onkin ettei ongelma korjaannu ja suhde väljähtyy täysin ja ennen pitkää päättyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku eri mieltä?

Vierailija
2/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku eri mieltä?

Olet ihan täysin oikeassa 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä mieltä olisin asiasta. Meillä on menty vuosikausia kuvaamallasi linjalla ja nöin meidön duhde on pysynyt kasassa. Hyvin.

Ongelma on siinä, että kyllä minä silti edlleen haluaisin hyvää seksiä. Ja minä olin siis se, joka muuttui haluttomaksi kun seksi ei enää ollut hyvää. Enkä edelleenkään halua sitä huonoa. Mutta hyvä ois kivaa, joskus.647

Vierailija
4/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on keino testata, onko suhteessa aitoa kemiaa ja jos ei ole, suhde kannattaakin päättää lopulta. Ap

Vierailija
5/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelma on siinä, että kyllä minä silti edlleen haluaisin hyvää seksiä. Ja minä olin siis se, joka muuttui haluttomaksi kun seksi ei enää ollut hyvää. Enkä edelleenkään halua sitä huonoa. Mutta hyvä ois kivaa, joskus.647."

.. .kuulostaa naisen kommentilta?

1. Mene baariin, nettideittiin tai mihin vaan, jossa kohtaat miehiä

2. Valitse se mies, joka sinut haluaa. Älä ota sitä, joka olisi omasta mielestäsi kaikista komein.

Eli naisen onni syntyy siitä että kelputat miehen, jolle olet niin sanotusti "parempi kuin voisi uskoa saavansa"!  Se uros on ja pysyy ja jaksaa olla sinulle hyvänä.

Se komein uros taas tietää olevansa suosittu ja panee sinua kerran ja ottaa (ja saa) seuraavalla kerralla toisen.  Tätä vaan ei naiset usko ja ajattelee, että seuraavalla kerralla pitää pyrkiä saamaan joku vielä parempi - ja pettyvät vain enemmän.

Vierailija
7/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..kannattaa lopettaa seksi kokonaan ja keskittyä parantamaan suhteen muita osa-alueita. Eikä siis puoliväkisin yrittää pitää seksiä suhteessa. Muihin asioihin ja vuorovaikutukseen keskittymällä seksi - mikäli uudestaan alkaa - alkaa luontevasti entistä parempana. Päin vastoin jos ajattelee että pidempikin tauko seksistä on maailman- tai ainakin suhteen loppu, niin todennäköisempää onkin ettei ongelma korjaannu ja suhde väljähtyy täysin ja ennen pitkää päättyy.

Jos  seksi loppuu, niin otan eron ja menen muualle. En todellakaan elä seksittömässä suhteessa ikinä. Jos tyttöystävä päättää lopettaa seksin jos häntä ei haluta, niin se ei ole minun ongelma. Minä en rupea selibaattiin ja riitelee seksistä. Niin se vaan on. Jos toista rakastaa, niin seksi kuuluu elämään.