ONKO TÄÄLLÄ JOKU JOKA " NÄKEE" , kysymys kadonneesta esineestä...
Kadotin eilen illalla minulle tärkeän kuulolaitteen. Kyseessä sellainen korvaan painettava nappi, ruskea. Kadotin sen sisällä asunnossa, luultavasti olohuoneessa tai hallissa. Esinettä ei löydy mistään, kukaan ei ole sitä voinut ottaa.
MISSÄ SE ON, PANIIKKI ALKAA OLLA JO, en pärjää ilman.
NÄkiskö joku missä se on?!?!
Kommentit (18)
Oletko tutkinut sohvan läpikotaisin. Toinen mahdollinen paikka on kylppärin peilikaappi.
vaan työpaikkani.
onko maljakko pöydällä vai lattialla? molemmat vaihtoehdot on.
en pääse etsimään vasta kuin illalla tänään. etsin eilen noin puolituntia, ilman että löysin..
Ja vaalean maljakon mutta en tiedä miten maljakko tähän liittyy..
kyseessä on vanhuksen koti. pääsen sinne vasta illalla uudestaan etsimään.
voisko olla sisällä vaasissa? onko kyseessä kokolattiamatto vai puulattia?
luulin asettaneeni laitteen pöydälle vastatakseni puhelimeen, olin ajatuksissani ja keskityin puhumaan lääkärin kanssa.. sen jälkeen sitä ei löytynyt.
asiaa ei helpota se, että vanhuksella on PALJON tavaraa ja esineitä joka puolella.
ja vaasi ja taulu ja ovi näkyy edessäpäin sen pöydän luona kun seisoo, se on käytävän mallinen halli.
Onko ovet ja ovenkarmit valkoiset?
pääsee yhteensä viiteen huoneeseen. käytävän mallinen on kuitenkin. ja ovenkarmit ja ikkunat on valkoiset.
se on sitten vissiin pudonnut siitä pöydän päältä..?
pääasia on, että tiedän esineen olevan siellä asunnnossa. jaksan jatkaa etsimistä.
voi kun se löytyisi, uusi maksaa maltaita ja on vaikea pärjätä ilman töissä.
mutta luonnonvaloa tulee toisesta huoneesta, niinkuin joku toinen tuossa myös näkee, useampia ovia.
Rentoudu ja keskity muistelemaan tapahtumia ennen katoamista. Kun pääset asuntoon, kävele samoja reittejä pitkin, missä olit. Konttaa lattialla, niin näet eri kuvakulmasta asioita. Tutki järjestelmällisesti paikat.
ja ulko-ovesta katsottuna toisen huoneen oikealta, jossa näkyy ikkuna, josta tulee valoa ja sinä seisot hämmentyneenä oven vieressä käytävällä. Jotenkin tämä huone vaikuttaa oleelliselta. Jospa nappi on vierinyt sinne.
Se sama, joka kysyi beigestä/roosasta seinästä, valkoisista ovenkarmeista/ovesta ja huoneista käytävällä.
missä mun auton ja työpaikan avaimet on!
Auton avaimissa pieni musta avaimenperä, jossa lamppu ja työpaikan avaimissa kaulanauha.
Kiitos jo etukäteen! Alkaa tulla tän asian kanssa jo hätä...
Mä vastasin tähän jo eilen uudessa ketjussa (en löytäny tätä..) =)
Työkaverini löysi laitteen aamupäivällä mun vihjeitten perusteella pikkuisen pöydän alta olohuoneesta. Pöydällä oli vaasi ja seinällä taulu. En tajua miten ei löydetty sitä kun etsittiin... oli kuulema ihan näkyvällä paikalla vielä..?
Kiitän vielä kaikkia vastanneita, oli mukava kun se löytyi
ap
Mukava kuulla että näkyni piti paikkaansa! T. eilinen näkijä
Onko teillä pöytä jonka lähellä on taulu ja maljakko?