Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipahan omituisin puistoreissu

Vierailija
04.05.2018 |

Lähdettiin käymään muksujen kanssa iltapäivästä lähipuistossa. Jossa sitten oli saavuttuamme jotain 20 kympin tienolla olevaa kaksi naista. Ja kaksi pientä lasta. No ei siinä käveltiin keinulle päin, niin tämä toinen naisista sanoo tälle kaverilleen " kato huo...han se siinä" Olin sillee aluksi et mitä ihmettä ? Toinen niistä naisista vaa käkättää vieressä ja kattoo todella kumman halveksuvasti. Sitte sieltä tuleeki sellasta settii että oksat pois mitkä ei edes kuullu pienten lasten kuultavaksi. " Onks kivaa olla koko kylän polkupyörä? "

Sanoin muksuille vaan että menkääs lapset keinuu hetkeksi, että äiti jää selvittää tämän jutun kokonaa. Ensimmäisenä ajattelin että hetkonen et onkohan tässä nyt jonkin sortin väärinkäsitys? Että kun emmä edes tunne kumpaakaan naista. Eikä mulla ole tosiaan muita miehiä kuin lasten isä. Tämänkin kanssa oltu teini-iästä asti yhdessä. Asiaa selvittäessä ja minun sanottua oma mielipide tämä kyseinen naikkone alkaa raivota ja uhkailla mun hakkaamisella. Että mä olen kuulema se ja mä vaan valehtelen huvikseni etten jäisi kiinni.
ilmoitin naiselle kylmän rauhallisesti että "mä en ole se henkilö jota sä nyt luulet mun olevan ja jos sä et nyt rauhotu niin minä joudun yksinkertaisesti soittamaan poliisit tähän ja joudun tekemään sun lapsista lastensuojeluilmoituksen. Sä olet nyt niin sekasi, että jopa sun pienet lapses pelkää tossa vieressä."

No sitte se akka alko entisestää raivoo siinä ja sanoin vaan että selvä ja soitin poliisit. Kyllähän ne poliisit sitten tuli ja siinä sitte selvis kaikenlaista. Kaiken kukkuraksi tästä naisesta tehtiin lastensuojeluilmoitus. Ilmeisesti tällä naisella ei ollut kaikki ihan kotona. Sellane pikku piristys.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serttilä? Vaikka taitaa kyllä olla vanhempi. Käytös sopisi kuvailuusi.

Vierailija
2/7 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen porukka liikkuu vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhei ja lapsiparat. Propsit ap:lle siitä että vei homman kotiin.

Vierailija
4/7 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmaan harhoissaan/kamoissa/kännissä/kaikkinuoyhtäaikaa. Hyvä kun soitit poliisille.

Vierailija
5/7 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun se ls-ilmoitus tehtiin. Enpä ole tällaiseen ennen törmännyt.

Jos tää nyt on totta.

Tosin tuo sun soitto olisi voitu estää.

Vierailija
6/7 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että pysyit asiallisena.

Vierailija
7/7 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan tyypillistä varsinkin nykyajan nuorisolle. Suurimmalta osalta tuntuu puuttuvan käytöstavat ja itsesuojeluvaisto kokonaan. Ennemmin tai myöhemmin he sitten joutuvat ongelmiin, kuten aloittajan tapauksessa kävi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä