Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lämmöt ei koholla, muut oireet sopisi..

24.04.2006 |

Eli mulla nyt kp26/30. Nännit ollu arat jo viikon verran (yleensä vasta arat pari päivää ennen menkkoja), kaikki hajut ottaa nenään, vatsassa tuntunut nippailuja ja vihlaisuja jo viikon verran ja ajoittain tulee hirmuisia kiukkupuuskia (yleensä nekin just ennen menkkoja), mut lämmöt on 36.3-36.6. Joten olisko raskaus voinut alkaa vaikka lämmöt noin matalalla?? Onko kellään kokemuksia??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikilla välttämättä lämmöt heti nouse sattuuko ku istut?

Vierailija
2/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että on raskaana jos sattuu tuonne alavattaan kohdunalueelle, kun istuu? Minulla alkoi la iltana sattumaan ja nyt pikkuhiljaa helpottaa. = ) Painettaessa tuota alavatsaa, on herkkä ja kosketusarka...

En kylläkään osannut vastata ap:n kysymykseen...mullakaan ei kyllä ole lämmöt koholla. Ainoostan oireina tuo arkuus ja valkkarin lisäntyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mitannut alkukierrosta: millaiset lämmöt sulla silloin oli? Tuo lämpöjen mittailu on myöskin tosi epätarkka menetelmä, mittaatko aamuisin aina samaan aikaan jne ohjeiden mukaan?

Vierailija
4/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mittaillut alkukierrosta, enkä ole noudattanut näitä ohjeita, että pitäsisi aamulla mitata..olen silloin tällöin vaan lämmön kattonut, kun nyt on vaan semmonen olo että olis raskaana :) Vai olisko sitten vaan toiveajattelua..

Ja ei muuten satu kun istuu, mitä tuo tarkottaa, kertokaa tietämättömälle!! :)

Vierailija
5/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kun ei voi verrata toisten lämpöihin, vain vaan omiinsa eli nousevatko alkukiertoon nähden.

Plussaonnea!

Vierailija
6/9 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos plussaonnesta!

Ajattelin testailla lauantaina, jos ei sitä ennen tätiä näy..

Vierailija
7/9 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken raskaustestin, vaikka piti testailla vasta lauantaina, ja se oli PLUSSA!!! IHANAA!! Mulla on yks raskaus ollut ja se meni kesken, jospa tämä nyt sitten..

Kaikille muillekin plussaonnea!!!

Vierailija
8/9 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuuttani kyselisin, mitä sulla nyt näyttää lämmöt?

Itselläni yleensä lämmöt kainalosta mitattuna sen 1/2 astetta koholla, menkkojen alkuun asti. Mutta " tulosta" ei ole syntynyt:(

Aikaisemmassa raskaudessani muistan lämpöjen kohonneen vasta plussattuani, outoa?!

Vierailija
9/9 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpö oli nyt 36.9, eli kyllähän tuo on vähän noussut.

Toivottelen sullekin oikein pikaista plussaa!!!