Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GALLUP: Oletko rakastunut tulisesti?

Vierailija
04.05.2018 |

Täällä jankataan päivät pitkät siitä, että pitäisi ottaa "kiva" kumppani eikä odottaa sitä, että kolahtaa.

Kolahdusta väitetään av:llaharhaksi tai prinsessaunelmiksi. Tai rahan/aseman tuomaksi kiinnostukseksi.

Oikeasti kyse on siitä, että toinen on kokonaisuutena itselle sopiva: seksuaalisesti haluttava ja luonteeltaan sellainen, että toisen kokee itselleen juuri sopivaksi.

Haluan tietää, kuinka paljon täällä on ihmisiä, jotka eivät ole koskaan rakastuneet. Mikään muu kuin kokemattomuus ei oikein selitä sitä, että mistä lie feromoneista johtuvaa vetovoimaa yritetään järkeillä. Oikeasti miehet ovat yhtälailla alttiita ihastumiselle kuin naiset.

GALLUP: Oletko rakastunut tulisesti?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kerran olen tuon kokenut. Hän oli ensirakkauteni. Suhde oli tulinen niin hyvässä kuin pahassakin.

Vierailija
2/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta onneksi tulin jätetyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran.

Vierailija
4/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos totta puhutaan, en usko ollenkaan että noin suuri osa, mitä tämäkin gallup olettaa, on kokenut rakastumista. Itse olen kokenut sen kerran 37-vuotiaana ja se on niin järkyttävän järisyttävää, että se pyyhki mennessään ihan kaikki aiemmat kokemukseni ja parisuhteeni, joissa myös oli jonkinlainen alkuhuuma ja himoa. Mutta ehei....ei niitä voi verratakaan siihen oikeaan kolahdukseen.

Vierailija
5/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yritin seurustella sellaisen kanssa, joka ei kolahtanut, ja totesin että se oli väärin meitä kumpaakin kohtaan. En halunnut naista seksuaalisesti, toisin kuin vaimoani. Avioliittoni alkoi yhden illan suhteesta. 

Vierailija
6/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos totta puhutaan, en usko ollenkaan että noin suuri osa, mitä tämäkin gallup olettaa, on kokenut rakastumista. Itse olen kokenut sen kerran 37-vuotiaana ja se on niin järkyttävän järisyttävää, että se pyyhki mennessään ihan kaikki aiemmat kokemukseni ja parisuhteeni, joissa myös oli jonkinlainen alkuhuuma ja himoa. Mutta ehei....ei niitä voi verratakaan siihen oikeaan kolahdukseen.

Ääniä on 18 tässä vaiheessa, ei mikään kattava otos. 

Olet rakastunut kerran. Minä muutamia kertoja elämässäni, vaikka olen tavannut jo työn puitteissa satoja miehiä (kansainvälinen firma, työmatkoja, miesvaltainen ala) ja deittaillut kolminumeroisen määrän miehiä. Kavin kerran kahvilla kaikkien muiden deittien kanssa paitsi sen, josta tuli mieheni. Hän oli yksi sadoista, ellei tuhansista, joita tapasin, ja ainoa, joka kolahti. 

Harvinaista rakastuminen on, mutta todennäköisyys siihen kasvaa, jos ihminen on sosiaalisesti aktiivinen ja deittailee paljon. Luulisi, että sen tajuaa ihan arkijärjelläkin. 

Vierailija
7/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääniä on 18 tässä vaiheessa, ei mikään kattava otos. 

Olet rakastunut kerran. Minä muutamia kertoja elämässäni, vaikka olen tavannut jo työn puitteissa satoja miehiä (kansainvälinen firma, työmatkoja, miesvaltainen ala) ja deittaillut kolminumeroisen määrän miehiä. Kavin kerran kahvilla kaikkien muiden deittien kanssa paitsi sen, josta tuli mieheni. Hän oli yksi sadoista, ellei tuhansista, joita tapasin, ja ainoa, joka kolahti. 

Harvinaista rakastuminen on, mutta todennäköisyys siihen kasvaa, jos ihminen on sosiaalisesti aktiivinen ja deittailee paljon. Luulisi, että sen tajuaa ihan arkijärjelläkin. 

Tarkennus: ainoa, joka kolahti tämän sinkkuajan päätteeksi. Olen aiemmin ollut naimisissa ja myös rakastunut kerran aiemmin. Olen 48-vuotias. 

Vierailija
8/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut tulisesti useamman kerran, mutta olen vieläkin sinkku ja ihan burnout.

Vierailija
9/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus kahdesta suhteesta. Teininä alkanut suhde, joka kesti 20 vuotta. Olin ihastunut ja luulin olevani rakastunut. Sitten rakastuin oikeasti toiseen mieheen. Tunne on aivan uskomaton. Aivan toista mitä aikaisempi suhteeni. Todellinen rakkaus.

Vierailija
10/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä. Ei aikuisena enää sellaisia hömpötyksiä.

Vierailija
11/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tullut siihen tulokseen, et osalla ihmisistä on tosi laimea tunne-elämä. He sitten luulevat muiden ihmisten olevan samanlaisia. 

Vierailija
12/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut ja rakastunut tulisesti tai järjettömästi , miten sen nyt ottaa, mieheeni. Onneksi tunne oli molemminpuolinen ja menimme pikavauhtia naimisiin. Yhdessä nyt yli 30 v.

Vierailija
13/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni määrä ihmisiä EI usko tuliseen rakastumiseen tässä gallupissa. :)

Vierailija
14/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisesti. Mutta olen tasaisen rakastunut. Nautin puolisoni kanssa keskusteluista, yhdessä olemisesta ja seksistä. Ihana elämä ja arki, rakastan lämpimästi puolisoani. ❤

Vierailija
15/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/16 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut mutta saanut kerta toisensa jälkeen lopulta pettyä. Helpompaa on keskittyä vain höyläämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi