Mietittekö paljon työasioita perjantai-iltana?
Kommentit (14)
En mieti koskaan työasioita vapaa-ajalla.
Et varmasti ole ainoa. Minä olen ollut nyt kaksi viikkoa lomalla ja lähes joka päivä olen päätynyt lukemaan puhelimestani duunisähköposteja ja sitten on ottanut päähän. Maanantaina sitten taas töihin ja fiilis on ihan sama kuin ei olis lomalla ollutkaan.
Oma vika joo, en tiedä miten tästä pääsis eroon :(
Vain jos on jotain kivaa mielessä. Nyt jäi päälle eräs kiinnostava kirjoitushomma ja sormet syyhyäis jo päästä tekemään... Pitää malttaa haudutella mielessä ensi viikkoon ja keskittyä perheeseen viikonloppuna.
Lähinnä ahdistavia henkilökemioita työpaikalla :(
Työn sisältöä en juuri yhtään, työtovereiden kanssa tapahtunutta kanssakäymistä hyvinkin paljon. Tällaista se on kun on ihmiskeskeinen ihminen.
Joo. Tekemättämät työ rassaa. Olen liian kiltti ja joustava. Omat projektit painaa päälle.
Pomo tarjonnut etätyö mahdollisuutta, mutta siihen orjuuteen en halua lähteä. Menee loputkin vapaus.
Haluan olla perheelleni läsnä vapaa-ajalla. Haluan tehdä herkkuruokia, ulkoilla lasten kanssa, siivota kotia. Katsella miehen kanssa telkkaa ja keskustella, nauraa ja nauttia vapaa-ajasta.
En tehdä töitä, hioa projektien loppumattomia tavoitteita, tehdä järjestelmäntestauksia, palaveerata ulkomaille 24/7 jne.
Haluan myös oman elämän, lapsilleni ja miehelleni omistautua, hoitaa kotia ja ruokataloutta. Saada omaa vapaa-aikaa urheilulle, levolle, ruoanlaitolle ja leipomisille, miehen kanssa rakastelulle,. Lasten kanssa ajanvietolle. En halua tehdä vain töitä!!
Sen verran, että tein suunnitelman elämälle kesäloman jälkeen: viikottaisen listan, jossa joka päivälle omanlaisensa työt. Muina päivinä en niihin sekaantuisi, kuin nimenomaisena päivänä. Kun nyt jatkuvasti käy niin, että otan kaikenlaisia töitä kaikkina aikoina työpäivää ja tuntuu että mitään ei ehdi kunnolla tekemään kuin säntäilemään vain asiasta toiseen.
Suunnitelma:Teen maanantaina a, b, c; tiistaina d, e, f; keskiviikkona toisella toimipisteellä; jne.... ja tiedostan että kaikkia aakkosia en voisi ehtiä tehdä viikon aikana, joten teen vain ne hommat jotka työnkuvaani kuuluvat ja muut saavat tehdä omat työnsä.
Aamuista pyhitän tunnin sähköposteille. Lounastauot merkitsen kalenteriin myös ja jonkun mukavan spotify-soittolistan siihen kohtaan.
Saa kopioida ideaa :)
Lähinnä vaan yhtä komeeta työkaveria että voisko olla kiinnostunut ;)
Jos on töissä ollut joku stressaava tilanne niin aivan varmasti murehdin koko viikonlopun. Olen yrittänyt olla välittämättä työasioista vapaa-ajalla, mutta ei se vaan onnistu. Tosi uuvuttavaa.
Työtä en, mutta työkavereita välillä. Tänään onneksi kerrankin positiivisessa mielessä.
Jonkun verran, koska olen par aikaa töissä.
Kyllä jonkin verran tulee välillä kelailtua joitakin pieniä juttuja, mutta muuten ilta pyhitetään pääasiassa perjantai-illan viettoon.
Mä jauhan koko illan töissä tapahtuneita.... Lauantaina jo eri tilanne.